کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ما بی تجربه بودند و اگر در زمین حرفه ای عمل می کردند به طور حتم راهی مرحله حذفی جام جهانی می شدند.

کربکندی://///در حال ویرایش
رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شکست تیم ملی جوانان ایران مقابل پرتغال در جام جهانی جوانان اظهار داشت: مهم ترین دلیل این شکست را می توانم کم آوردن قوای جسمانی بازیکنان و بی تجربه بودن آن ها عنوان کنم. به هر حال برای این که یک تیم بتواند با شرایط آب و هوایی یک شهر تطبیق پیدا کند باید نه تنها چند روزی را در آن کشور اقامت کند بلکه حتی باید چند بازی تدارکاتی هم انجام دهد تا بتواند بازی همیشگی اش را انجام دهد.
 
وی افزود: متاسفانه بازیکنان ما نتوانستند زیر فشار سنگین مسابقات دوام چندانی بیاورند. از طرفی باشگاه ها هم زیاد به آمادگی جسمانی و قوای بدنی بازیکنان اهمیت نمی دهند و نتیجه اش همین می شود که تیم ما در نیمه دوم مقابل تیم های پرتغال و زامبیا از لحاظ قوای جسمانی کم آورد و بازی هایش را با شکست پشت سر گذاشت.
 
کربکندی درباره ویدئو چک درخواستی از سوی مربیان تیم پرتغالی گفت: به هر حال قوانین روز به روزتر مانند والیبال پیشرفته تر می شود. شاید مسئولان برگزاری مسابقات به دنبال این هستند تا با اجرای ویدئوچک در این مسابقات زمینه اجرای آن را برای مسابقات بزرگ تر فراهم کنند تا دیگر شاهد اشتباهات داوری در هیچ رقابتی نباشیم. به هر حال تیم خوبی را روانه این مسابقات کردیم و چنان چه باشگاه های ما در استفاده از بازیکنان جوان با تجربه تر عمل می کردند نتایج بهتری عایدمان می شد.
 
وی در پایان درباره ارزیابی اش از کادر فنی تیم ملی جوانان اذعان داشت: کادرفنی افراد تحصیل کرده ای هستند، به جای آن بازیکنان تیم ما بی تجربه بودند و اگر مقداری حرفه ای عمل می کردند می توانستیم راهی مرحله حذفی بعد جام جهانی جوانان شویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار