منتخبان مسابقه های قرآن ویژه ورزشکاران، جوانان وکارکنان ادارات ورزش وجوانان استان کرمانشاه مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسامی نفرات برتر سومین دوره مسابقات استانی قرآن ویژه ورزشکاران ،جوانان وکارکنان ادارات ورزش وجوانان استان کرمانشاه در بخش بانوان و آقایان(جوانان و کارکنان) پس از جمع‌بندی نهایی بدین شرح اعلام شد.
رشته احادیث موضوعی آقایان نفر اول جوانان «عبدالحکیم محمدی» از شهرستان جوانرود نفر اول ورزشکاران در این بخش «سیدعلی کاظمی» از شهرستان صحنه رشته احادیث موضوعی در بخش کارکنان نفرات اول و دوم به‌ترتیب «خدایار حاجی‌علیانی و ساسان اکبری» از کرمانشاه رشته حفظ ۱۰ جزء آقایان نفر اول «علیرضا رحمتی» از کرمانشاه رشته حفظ یک جزء آقایان نفر اول و دوم در بخش ورزشکاران «بهمن محمدی و حامد عبدی» از شهرستان جوانرود رشته ترتیل آقایان نفرات اول تا سوم در بخش جوانان به‌ترتیب «محمدرسول جلیل‌زاده و اسحاق احمدی از جوانرد» و «وحید شکوری از کرمانشاه» بودند. رشته ترتیل آقایان نفرات اول تا سوم در بخش ورزشکاران «محمد نجفی، امیرحسین قیطاسی و امیر محمدی از کرمانشاه» و نفر اول بخش کارکنان در این رشته «سیدهیوا حسینی از پاوه» بودند. رشته تحقیق آقایان نفرات اول و دوم جوانان به‌ترتیب «امین عبدی و علی بیگی از کرمانشاه» و نفر سوم این بخش «سجاد واثقی‌نیا از هرسین» بودند. همچنین نفرات برگزیده این رشته در بخش ورزشکاران به‌ترتیب«آرش سوری، مبین سلطانی و احسان سلیمانی از کرمانشاه» بودند. رشته تفسیر موضوعی آقایان نفرات اول و دوم در بخش ورزشکاران «عمار و معین حسینی از جوانرود» نفرات اول و دوم این رشته در بخش جوانان «علی ملکی و علی بیگی از کرمانشاه» رشته حفظ بانوان نفرات اول تا سوم جوانان به‌ترتیب «هدی واعظی، زهره محمدی و صدف رضایی‌نیا از کرمانشاه» بودند. رشته حفظ یک جزء ورزشکاران و کارکنان به ترتیب نفرات اول تا سوم این بخش« زهرا حسنی و مهتاب امیری از کرمانشاه و سمیرا سبحانی از شهرستان سرپل‌ذهاب» بودند. رشته احادیث موضوعی نفرات اول و دوم ورزشکاران «شادی رجبی از قصرشیرین، سمیه جعفری از کرمانشاه» همچنین در بخش جوانان در این رشته نفرات اول و دوم فتانه عزیزی از شهرستان هرسین و فائزه یاری از کرمانشاه» بودند. رشته ترتیل بانوان نفرات اول تا سوم به‌ترتیب در بخش جوانان یسری عظیمی از جوانرود، مهین فولادی از سرپل‌ذهاب و طاهره ایرانی از سنقر بودند. رشته ترتیل ورزشکاران در بخش بانوان نفرات اول تا سوم بهاره بامشاد، رویا واعظی و نرجس عزیزی از کرمانشاه اعلام شدند.
رشته تحقیق جوانان در بخش بانوان نفر اول فرنوش زنگیشه از کرمانشاه رشته تحقیق ورزشکاران در بخش بانوان نفرات اول و دوم زهرا سهرابی و فاطمه قهرمانی از کرمانشاه یادآور می‌شود، نفرات برگزیده سومین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان کرمانشاه در بخش شکوفه‌ها پس از جمع‌بندی نهایی اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.