کرمان؛

شورای بانک ها خوب عمل کرده است

استاندار کرمان با اعلام اینکه شورای بانکها عملکرد خوبی دارد ،ابراز امیدواری کرد : امسال تحرک جدی در حوزه بانک ها داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علیرضا رزم حسینی در شورای عالی بانکهای استان کرمان با اشاره به فعالیت 21 موسسه اقتصادی به عنوان معین اقتصادی، گفت: معین های اقتصادی نیز برنامه هایی برای توسعه اشتغال داشته و در این زمینه منابع خوبی نیز در اختیار دارند و می توان از منابع آنها برای چند برابر کردن تسهیلات خود اشتغالی استفاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال"، منابع بانکی به عنوان موتور توسعه کشور باید بیشتر درگیر اشتغال و تولید شوند.
وی بیان کرد: در سنوات گذشته تسهیلات خوبی در حوزه خوداشتغالی در استان کرمان پرداخت شد و سال گذشته بالاترین ایجاد شغل پایدار را بعد از انقلاب در استان کرمان داشته ایم.
وی با تاکید بر اینکه بانک ها باید منابع بانکی را برای ایجاد شغل پایدار پرداخت کنند، ادامه داد: هر چه بانک ها وام های خرد و خوداشتغالی پرداخت کنند، معوقات آنها نیز کاهش می یابد
رزم حسینی گفت: انتظار داریم همانگونه که استان در حوزه خود اشتغالی به خوبی عمل کرده اند در راستای رونق تولید نیز همکاری لازم را داشته باشند.
وی بر رونق تولید نیز تاکید کرد و ادامه داد: این موضوع در دستور کاردولت است و ما نیز هر آنچه از دستمان برآید در این زمینه انجام خواهیم داد.
استاندار کرمان بیان کرد: رفع تحریم های بانکی از سیستم بانکی کشور یکی از دستاوردهای مهم برجام است .
استاندار کرمان در ادامه سخنان خود با تاکید بر موضوع استحکام سازی منازل روستایی، عنوان کرد: در حوادث اخیر استان کرمان، توجه به استحکام سازی واحدهای روستایی موجب کاهش چشمگیر خسارت ها شد.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: شورا ، بانک ، استاندار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار