معاون استاندار آذربایجان غربی بر توانمندسازی بانوان تاکید نمود و گفت برای داشتن خانواده و جامعه ای سالم و شاداب باید به توانمندسازی زنان بیش از پیش توجه و برنامه ریزی های لازم انجام شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علیرضا رادفر در نخستین کارگروه زن و خانواده در سالجاری با اشاره به اینکه بانوان در کنار تربیت فرزندان نقش های مختلفی را ایفا می کنند و نقش بسزایی را در خانواده و تحکیم بنیان آن و به تبع آن در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه با توانمند سازی بانوان و آشنایی آنان به علوم مختلف می توانند در سلامت خانواده و جامعه و همچنین در اقتصاد نقش آفرینی کنند.

رادفر همچنین با اشاره به توانمندی های بانوان و حضور تاثیر گذار آنان در جامعه ، گفت : در راستای تحقق اهداف کارگروه امور بانوان و خانواده از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدر دانی از حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، گفت:۶۸/۷  درصد مردم استان در انتخابات مشارکت کردند به گونه ای که آذربایجان غربی در مقام اول مشارکت ها در کشور شناخته شد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به بیان عملکرد ۴ ساله این اداره کل پرداخت و گفت : در این دوره ۴ ساله در حوزه اقتصاد مقاوتی عملکرد بسیار مطلوبی داشتیم که در این بین می توان به اجرای قانون کاهش ساعت کاری بانوان، آموزش و توانمند سازی بانوان  در تمامی حوزه ها، ایجاد فرصت های شغلی برای بانوان، حمایت از فعالیت های شرکت های دانش بنیان  و اعطای تسهیلات خود اشتغال زایی برای بانوان اشاره کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.