سنندج؛

تمدید مهلت پیش ثبت نام آزمون تبدیل وضعیت شهرداری های کردستان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان از تمدید مهلت پیش ثبت نام آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری های استان تا 15 خرداد خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جمشید اسدی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: جلسه کمیته تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی شهرداری های استان تشکیل و به منظور ساماندهی پرسنل شهرداری و قرارگیری در جایگاه مناسب خود در داخل این ارگان ها، تدابیر لازم اتخاذ شد.

وی با اشاره به بروزرسانی چارت و پستهای متناسب با وظایف شهرداری ها ایجاد شده است افزود: افرادی که دارای مدرک تحصیلی متناسب با احراز شرایط تصدی پستهای موجود در شهرداری ها هستند می توانند طی یک رقابت سالم در آزمونی که میان همه پرسنل شهرداری برگزار می شود شرکت کنند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان ادامه داد: شرکت کنندگان در این آزمون علاوه بر داشتن شرایط عمومی، باید دارای حداقل سه سال سابقه کار در پست مرتبط به صورت متوالی در شهرداری محل اشتغال باشند.
اسدی افزود: در همین راستا فرآیند پیش ثبت نام برای پرسنل شهرداریها تا 15 خرداد فعال است و متقاضیان می توانند از طریق لینک
www.kordestan.iran-azmoon.ir نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.
هم اکنون 29 شهرداری در شهرهای مختلف کردستان فعال هستند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۰:۱۲ ۲۳ تير ۱۳۹۶
سلام خواستم ببینم تاریخ برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کیه باتشکر