اهواز؛

دزفول، میزبان دومین همایش نمایشنامه خوانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری دومین همایش نمایشنامه خوانی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

دزفول، میزبان دومین همایش نمایشنامه خوانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نادر سعادتی فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول بیان کرد: در این همایش که مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت متن نمایش 'دیار فراموش شده ' به نویسندگی هومن روح تافی و کارگردانی فتح اله گندمی از گروه نمایش قاب کوچک در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول خوانده شد.

وی نمایشنامه خوانی را از پیش نیازهای آمادگی برای اجرای یک نمایش دانست و اظهار داشت: امروز نمایشنامه خوانی با اندکی تفاوت در رویدادهای مختلف هنری به خصوص تئاتر حرف برای گفتن دارد.

سعادتی فرد برگزاری کارگاه نمایشگاه خوانی را یکی از مناسبت های چهارم خرداد - روز دزفول عنوان و خاطرنشان کرد: این همایش دومین همایش نمایشنامه خوانی است که با حضور 8 گروه نمایشی در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: با توجه به استقبال گروه های نمایشی و هنرمندان هنر تئاتر از این همایش تلاش می کنیم تا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان سال آینده این همایش به صورت استانی برگزار شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.