دبیر دومین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی رضوی از برگزاری همایش نمایشامه‏خوانی مراکز 8گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد در سه‏شنبه 20 تیر‏ماه خبر داد.

راضیه باباخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: از آنجا که آثار حاضر در جشنواره برای داوری باید ضبط تصویری شوند و ممکن است گروه‏های نمایشنامه‏خوان این امکان را نداشته باشند همایشی را در مکز کوثر مشهد طراحی کردیم که مراکز 8گانه مشهد برای ضبط آثارشان در آن اجرا داشته باشند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در این همایش از هر مرکز کانون مشهد حداقل یک نمایشنامه شرکت خواهد داشت افزود: علاوه بر اینکه آثار در این همایش با کیفیت قابل قبولی ضبط خواهند شد امکان آشنایی و تبادل نظر را نیز برای گروه‏های مشهدی فراهم می‏آورند.

وی ادامه داد: آثار ضبط شده در این همایش در روز پنجم شهریور ماه با آثار دیگر مراکز استان که همه حداقل یک نمایشنامه در جشنواره دارند، رقابت خواهند داشت تا هشت اثر برگزیده استان انتخاب شده و مقارن با عید سعید فطر در دومین جشنواره کشوری نمایش‌نامه‌خوانی رضوی شرکت داده شوند.

یادآوری می شود: دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی از جشنواره‏های کودک دهمین جشنواره بین‏المللی امام رضا(ع) است که توسط کانون مشهد برگزار می‏شود./س 

برچسب ها: نمایشنامه ، رضوی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.