در طول زمان مراکز محدود و کابل های مسی ضخیم منتقل کننده جریان جای خود را به مراکز زیاد با فاصله کم و سیم های نازک تر دادند.

از خطوط pcm  چه می دانید
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرویس ADSL شما با چند نفر SHARE شده است؛ جمله ای که گاه برخی از متقاضیان در پاسخ علت پایین بودن سرعت اینترنت از سوی شرکت مخابرات دریافت می کنند، اما موضوع از چه قرار است؟ دلیل این کندی خطوط اشتراکی یا  خطوط  pcm است.
 
شرکت مخابرات چند سالی است که بدلیل بافت فشرده برخی مناطق و عدم امکان حفاری مجدد در آنها، بمنظور کار گذاشتن کابل های مسی جدید و توسعه شبکه‌ کابلی، از همان کابل های قبلی استفاده کرده و به افزایش ظرفیت آنها روی آورده است. روشی که با نام Pulse Code Modulation ( PCM ) ( مدولاسیون پالس های کد شده ) شناخته شده و طی آن یک کابل مخابراتی به جای یک خط، بصورت همزمان به چند خط تلفن ثابت اختصاص داده می‌شود، تکنولوژی که براحتی صدای مورد نیاز را در تلفن ثابت برطرف و صرفه جویی خوبی  برای شرکت مخابرات به همراه می آورد، اما موضوع به همین جا ختم نمی‌شود.
 
زمانی که پای سیستم اینترنت ADSL به میان بیاید این صرفه جویی نه تنها جوابگوی متقاضی نخواهد شد بلکه صدای شکایت او را هم بلند خواهد کرد. شما تصور کنید با مراجعه به مخابرات منطقه، درخواست اتصال به اینترنت را می‌کنید ( دایل آپ یا سیستم آنالوگ )، مخابرات با اتصال خط تلفن شما به اینترنت، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود؛ اما فراموش نکنید کابلی که خط شما از آن گرفته شده، بصورت همزمان در اختیار چند خط تلفن ثابت دیگر هم قرار داده شده است، حالا این خطوط که بدلیل نداشتن پهنای باند آزاد سیم تلفن ( 96 کیلو هرتز باقی مانده ) تنها  در سیستم صدا، توانایی افزایش ظرفیت را داشتند و امکان دریافت اینترنت بر روی آنها ممکن نبوده ، مجبورند کارایی متفاوتی از خود نشان داده و اینترنت 4 تا 8 مشترک را تامین کنند. ( هر مشترک بجای کدینگ با 64kbps خود مجبور است از 32kbps استفاده کرده و با متقاضی دیگری مشترک شود).
 
باری اضافی که به وضوح پس از مدتی خود را در ظاهر کابل ها نشان خواهد داد؛ در نتیجه ظرفیت تحمل ولتاژ 200 ولتی و جریان 100 آمپری، سیم های مسی که حداکثر ظرفیت تحمل 40 ولتاژ با جریان 20 آمپری را دارند سولفاته شده و به رنگ بنفش درخواهند آمد و با کوچکترین تغییر (باران و یا حرارت زیاد ) کارایی خود را از دست خواهند داد. ( در خارج از کشور سیم های مسی با ماده ای ژله مانند در داخل جعبه سوییچ احاطه می شوند تا از سولفاته شدن آنها جلوگیری شود).
 
بسیاری از مشترکان از این موضوع بی خبر بوده و تنها در مواقع پایین بودن سرعت اینترنت که گاه به 33.6 کیلو بیت بر ثانیه می رسد از آن شکایت می‌کنند. نکته قابل توجه در این موضوع عدم تفاوت در هزینه اشتراک و آبونمان این مشترکین با کاربرانی که از کابل مستقیم استفاده می‌کنند است.
 
در همین راستا به تازگی داوود زارعیان، معاون مشتریان شرکت مخابرات از توقف نصب و راه اندازی خطوط pcm در سال های اخیر گفت و عنوان کرد: "شرکت مخابرات در سال های آینده تمامی این خطوط را جمع آوری خواهد کرد و تنها در صورت تقاضا، این کار بصورت موردی برای مشترکین انجام خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه تعداد pcm ها زیاد نیست گفت: "کمیته ای برای این کار تشکیل شده و نتیجه آن تا 2 الی 3 هفته آینده مشخص خواهد شد."
 
روز گذشته نیز حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از مجاز نبودن واگذاری خطوط پی سی امی که امکان ارائه اینترنت را ندارند گفت و اعلام کرد: "طبق کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تمامی خطوط قبل هم باید جمع آوری شود."
 
 
از طرفی چندی پیش علیرضا صیدی، مدیر عامل شرکت مخابرات عنوان کرده بود: "هزینه درخواست خروج هر مشترک از پی سی ام، معادل 30 هزار تومان خواهد بود، مبلغی که به نفع مخابرات نبوده و از همین رو نیازمند همکاری شرکت های خصوصی برای نصب تجهیزات مورد نیاز برای تغییر pcm خواهد بود." وعده‌هایی که در صورت تحقق می‌تواند برای کاربران نوید خوبی باشد.
 
 
 گفتنی است؛ مودمی که شما بین کامپیوتر و خط تلفن  نصب می کنید، اطلاعات را  به کامپیوتر منتقل خواهند کرد اما به چه صورت؟ در ابتدا درگاه خروجی خانه شما اطلاعات آنالوگ دریافتی را به دیجیتال تبدیل می‌کند و پس از انتقال روی سیم مسی  به مرکز می فرستد. حالا مرکز اطلاعات دیجیتال را دوباره به آنالوگ تبدیل کرده و به جعبه سوئیچ می فرستد.
 
 
چرا شرکت مخابرات شما را از اینترنت پر سرعت محروم می‌کند/  از خطوط pcm  چه می دانید؟ 
 
در داخل جعبه سوئیچ همه آنالوگ ها به دیجیتال تبدیل می شوند، فرآیندی که طی آن دور کاملی از دیجیتال به دیجیتال و دوباره به آنالوگ و دیجیتال صورت می‌گیرد. همین موضوع است که باعث ایجاد نویز در صدا می شود. در این بین آنالوگ تنها بخش کوچکی از پهنای باند مسی را استفاده کرده و ما بقی را برای کابر دیگر باز نگه خواهد داشت. موضوعی که در اینترنت ADSL  و با سیستم دیجیتال براحتی حل خواهد شد. ( دیجیتال اطلاعات را بصورت صفر و یک در خواهد آورد تا قابلیت ذخیره شدن روی دستگاه را پیدا کنند  و محدودیت های این حوزه را نخواهد داشت).
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
بنده 16 مگ یک ساله اینترنت از مخابرات خریدم ،متاسفانه سرعت به یک مگ هم نمی‌رسه!! 2020 هم تماس میگیرم فقط سر کاری و جواب درستی نمی‌دن ،بنظرم مجبورم بفکر مودم سیم کارتی باشم و با هزینه بیشتر از دست مخابرات راحت بشم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۴۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
دوستان گویا متوجه منظور نشدن ، فکر میکنند سرعت با پهنای باند16mb خرید کردند همونقدر استفاده میکنند.
اصلا این شکل نیست بیشتر مشکلات نت های مخابرات بخاطر سیم های فرسوده هست.
قبل از خرید باید ببینیدsnr سیم خط تلفنت چقدره اگر نویز داره باید برطرف بشه ،ولی این هم بگم اصلا برطرف نمیشه. چون تمام سیم های زیر زمینی و سیم های کافو و همچنین پست های مخابراتی همگی فرسوده هستند ،اونها فقط خط چک میکنند که تلفن خونه وصل هست یا نیست همین ،کاری به نویز نت ندارند ،من خودم پهنای باند 16mb خرید کردم ولی کیفیت خیلی وحشتناک ،مخابرات گفت سیم شما بیشتر از سرعت8 mb ساپورت نمیکنه ، با اینکه کل سیم کشی از پست تا مودم عوض کردم، مشکل زیرزمینی کابل های مسی باید تعویض بشوند و فیبرنوریVDSL جایگزین بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۲ دی ۱۴۰۲
مخابرات سرعت 4مگ داده ولی به 2مگ هم نمیرسه واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۲:۵۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
سلام دوستان
من اینترنت مخابرات دارم و مودم نتربیت
ایا جای مودم رو توی خونه عوض کنم فرقس میکنه رو سرعت یا این مسئله فقط برا مودم های سیمکارتیه؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی عارف
۱۵:۰۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
بسته سه ماهه با سرعت 8کیلو بیت خریدم خدا شاهده حتی تو تلویبیون هم نمیتونم فیلم ببینم سرعتش از 38کیلو بیت بالاتر نمیره، این چه ظلمیه مخابرات به من کارگر می کنه؟ خونه مستاجری هستم نمیتونم فیبر نوری بگیرم یا حتی تغییر شرکت بدم،
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی عارف
۱۵:۰۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
بسته سه ماهه با سرعت 8کیلو بیت خریدم خدا شاهده حتی تو تلویبیون هم نمیتونم فیلم ببینم سرعتش از 38کیلو بیت بالاتر نمیره، این چه ظلمیه مخابرات به من کارگر می کنه؟ خونه مستاجری هستم نمیتونم فیبر نوری بگیرم یا حتی تغییر شرکت بدم، بزد کارتن سازی
Iran (Islamic Republic of)
معین خدادادی
۱۲:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
به نظرم دوستان نت مخابرات نسبت به نت موبایل بی برکته فک کنم میدزدن ازش
Iran (Islamic Republic of)
حسن ابهامی
۱۹:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
مخابرات رو تحریم کنید بجای غر زدن،من خودم پول اینترنت ۱۶ مگابیت بر ثانیه رو دادم( یا همون ۴مگابایت بر ثانیه خودمون) سرعت ۲۰۰ کیلو بهم میده
من ب سرعت نیم مگ هم راضیم اما بالای ۲۰۰ نمیره
کلا سرویس رو ک نمیشه لغو کرد،ولی دیگه یکقرون خرید نمیکنم ازش و از جای دیگه اینترنت میخرم،شما هم همین کارو کنید تا بجای دزدی و حیفو میل کردن مجبور ب عمل بشن
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
اصلا بدرد نمی خوره
سرعت 16 یکساله گرفتم ، عکس هم باز نمی کنه
به هیچ وجه از مخابرات نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
aliz6398suisiTerminatorEmpireBot
۰۲:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
مخابراط تو سایتشون مینویسن ۵۱۲ کیلوبیت در ثانیه ۲ کیلوببت در ثانیه ۱۶ کیلوبیت در ثانیه یا هر چیز دیگه ای اصلا بهش نباید توجه کرد چون سرعت اینترنت همشون یکسان هستن و اینترنت یکسانی دارن در بسته اینترنت تنها به گیگابایت و مهلت استفاوه باید توجه داشته سرعت اینترنت ایرانسل هم از اینترنت مخابرات کند تره و بسته هاشم قیمت بسیار بیشتری داره و اصلا ایرانسل انتن دهی خوبی نداره گاهی انتن میده گاهی نمیده قدرتشم بین -113dBm یا -95dBm هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
من پول کلی دادم ولی اینترنتم ضعیف هست فقط میگید پول بریزید این که نمیشه اگر اینطور باشه بسته میگیرم .این کار درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۶:۰۱ ۲۳ تير ۱۴۰۱
امروز سرعت ۱۶ مگ مخابرات گرفتم
واقعا پشیمون کنندس
دوستان عزیز از جای دیگه تهیه کنید. نگی نگفتی
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۶:۵۶ ۰۸ تير ۱۴۰۱
دوستانی که ۱۶ گرفتن و ۸ میگیره بهتره برن عوض کنن و ۸ بگیرن چون اون هشتی که الان داره کاذبه و اگه سرعت۸ بگیری ۸ واقعی میشه. شرمنده شما از کارکنان مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
کیفیت اینترنت در اغلب کشورهای خارجی بهتر میشه (حجم و سرعتش میره بالا) ولی تو ایران عکس اینه :(
از یه طرف تورم شدید، از یه طرف اینترنت و خلاصه مردم دیگه صبری براشون نمونده...
ذره‌ای از کیفیت، کمیت و قیمت بسته‌های دیتا و adsl راضی نیستم |:
خدا ازتون نگذره
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ایران
۰۰:۵۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
دوستان برید از این مودم های سیم کارت خور بگیرید سرعتش خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرحیم رئیسی
۱۴:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
با سلام به همه . اینترنت 8 مگ گرفتم adsl مخابرات . یا سرعت صفر است یا نهایت به 200 کیلوبیت می رسد . گفتن 2020 هم زیاد تکراری شده . خداوند هم حقوق خودش را ممکن است ببخشد ولی حق الناس را هرگز. برادر و خواهر مسئولم این را بدان کسی دوزخ را برای خودش نمی خرد همه بننبال بهشت هستند. اگر به فکر خود هستید . در غیر اینصورت همین روش را ادامه دهید.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
سرعت نت 16 مگ گرفتم، چندین ماهه که تو بهترین حالت ممکن سرعت 1 مگ بهم میدن، همینشم فرت و فرت قطع و وصل میشه و این اواخر همین سرعت یک مگم شده 100 کیلوبایت، خلاصه که از علی آباد سفلی سرویس میگیرید بگیرید از مخابرات نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
من اینترنت 8 مگ میگرفتم خیلی بهر بود . حالا که 16 مگ خرید م اصلا کار نمی کنه خیلی کنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
اینجا همین ک اینترنت هم داریم خودش جای شکر داره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
هیچ جای دنیا اینطوری نیست حتی سرعت اینترنت عراق هم از اینترنت مزخرف مخابرات بیشتره واقعا جای تاسف دیگه لازمم نیست فکری کنید دیر شده دیگه 8 مگ گرفتم 128کیلوبایت میده جالب اینجاست 2020 زنگ میزنی یچیزی هم بدهکار میشی حیف واقعا!
Iran (Islamic Republic of)
mamd
۲۱:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
خیلی اینترنت مخابرات ضعیفه در حدی که من اینترنت ۱۶ مگابیت میخرم ولی اینترنتی که گیرم میاد ۲ بیت اخه یعنی چی
خواستم یه مگ عکس دان کنم زده ۵۰۰ سال تا اتمام دانلود
رسیدگی کنید به جای این همه چرت پرت گفتن
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۶:۳۵ ۲۰ دی ۱۴۰۰
مثلا اینترنت با سرعت 16مگابیت خریدم 10کیلوبیت سرعت داره فکرشو بکنید پول سانتافه ازتون گرفتن بعد پراید بهتون بدن
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۵:۰۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
سلام خب پراید هم راه میره هم سانتافه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۲۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
اینترنت مخابرات خیلی خیلی خیلی خرابه و قابل استفاده نیست
اول ما نامحدود گرفتیم به زور کردن حجمی الانم کلا همیشه قطعه یا کندی سرعت دارد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۱۵ ۱۵ دی ۱۴۰۰
سلام...چرا در همه موارد به مردم و مصرف‌کنندگان کم لطفی میکنید.بابت اینترنت Adsl مخابرات از ما پول میگیرید اما هیچ مرورگری و هیچ سایتی باز نمیشه.بخاطر هزینه بالای بسته ها و ۲ فرزند محصل توان خرید بسته هم نداریم...خدایی خود مسئولین این مسائل و مشکلات را دارند؟؟چرا پول قشر ضعیف همه جا از جیبش باید دزدیده و پایمال بشه...
Iran (Islamic Republic of)
رضا کریمی
۰۱:۴۶ ۱۴ دی ۱۴۰۰
بخدا همتونو گول میزنن برید جمع آوری بزنید از مخابرات و از شرکت ها بخرید اینترنت شرکت مخابرات کلاهبرداری بیش نیست من خودم داخل مجموعه مخابرات هستم میبینم فقط گفتن مشتریارو الکی در دستتون نگه دارید و قول الکی بدید بهشون که اینترنت خوب میشه ولی خوب شدنی نیست چون خطی که به ۸ نفر جا داره به هزار نفر میفروشن خوب طبیعیه سرعت لاکپشتی باشه از هر شرکتی بگیرید ولی از مخابرات نخرید
Germany
یاسر
۰۱:۱۸ ۱۴ دی ۱۴۰۰
کسانی که مخابرات رو زیر نظر دارن برای پینگ و سرعت بیخیال شن
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۱:۳۳ ۰۸ دی ۱۴۰۰
این چه وعضش هه
خیلی سرعت اینترنت پایین من الان میخام برنامه نصب کنم باید 8 ساعت بشینم نصب کنم
سرعت 200 کیلوایت هست یعنی از300 بالا نمیره
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۲:۲۰ ۰۱ دی ۱۴۰۰
سرعت خیلی کمه افتضاح16 مگ خریدم به زور سایت باز میکنه دانلود هم ساعتها تازه هراز گاهی قطع میشه...اگرنمی تونید جمعش کنید صادق باشید و بسته ها رو ارزونتر کنید..تابلو ه هیچکی راضی نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
شبا کلا نت نمیاره تازگیا از بعد 6 بعد ازظهر هم اینطوری شده , و هر ده دقیقه یه بار چراغ مودم میاد اونم با سرعت فوق پایین!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهندس
۱۳:۱۰ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
مخابرات کلا داغونه ولی خطط نویز داره
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۷:۵۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سرعت نت ی ک خریدم 16 مگه -0 درواقع پول اونو میدم ولی داذنلود 3 مگ . اپلود هم 720 کیلوبایت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اینترنت مخابرات ۱۶مگ خریدم ولی سرعت لاکپشت داره میخوام از این برج قطعش کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
سلام میشه تغییر بدیم بریم رو شاتل نت مودم رو
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۶:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
۱۶ مگ مخابرات گرفتم سرعت ۲ مگابایت دارم تا الان راضی بودم ازش ولی اینم بگم برا کابل و سیم تلفن هزینه کردم لاین اصلا نویز ندار
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۱۳:۵۷ ۳۰ تير ۱۴۰۱
داداش من ۱۶ زدم ولی ۰/۸ مگابایت بیشتر نمیده کابل داخل ساختمون هم تازه عوض کردم .تو چیکارا کردی که ۲ مگابایت میده و کجا ساکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
تاریخ این خبر مربوط به سال ۹۶ هست ولی هنوز این مشکل حل نشده! در منطقه آزادی-بهنود حتی در حد باز کردن یک صفحه عادی اینترنت هم اغلب مشکل داریم و جالبه که آنتن‌دهی اینترنت موبایل هم اینجا خیلی بده و عملا ما در یک زجر اینترنتی به سر می‌بریم! و جالب‌تر اینکه ما هرچی از مخابرات پیگیری کردیم گفتند این قرارداد اینترنت به هیچ وجه امکان لغو نداره و باید تا پایان مدت ده ساله قرارداد از همین اینترنت داغون مخابرات استفاده کنیم. و جالب‌تر اینه که ما مستأجریم و صاحبخونه قبلی این قرارداد ۱۰ ساله رو با مخابرات منعقد کرده و بعد خونه رو فروخته و رفته، ما موندیم و اینترنتی که تا چند سال دیگه هیچ راهی برای لغوش وجود نداره.
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۱۶:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
اینترنت مخابرات بدترین اینترنته ایرانه، سرعت 8 مگابیت خرید که میشه معادل یک مگابایت، ولی از 400 کیلوبایت بیشتر نمی ره، زود هم تموم میشه، موق پول ریختم خوب زنگ می زنن، ولی پولو که ریختیم باز ما باید زنگ بزنیم برای سرعت افتضاحش، بعدم جوابتو سر بالا میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دم مخابرات گرم . چند روز پیش اینترنت مخابرات گفتم تا الان نتونستم حتی یک پیام در تلگرام یا واتساب بخونم کلا تعطیل . به 2020 هم زنگ میزنم میگه من دارم وضعیت اینترنت شما را می بینم هیچ مشکلی نیست
Ireland
ناشناس
۰۴:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
افتضاح ترین اینترنت رو دارن بعدجالب همه سایت هام ک فیلترینگ هستش جالب تر از اون اینکه بسته ۱۶ یا ۲۴ مگابیت بر ثانیه میخری بهت ۲۵۶ کیلو بایت اجازه اپلود میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
واقعا ک این چه وضعشه دو روز قبل عید سرعت اینترنتای خانگی آوردن پایین تا الانشم اوضاع همینه واقعا متاسفم نمیدونم چی بگم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۶:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
واقعا چند هفته است که سرعت نت افتضاحهههههه
یه فکری بکنید لطفا من محصلم و واقعا سر کلاس نت هی قطع و وصل میشه
اخه این چه وضعشه؟؟؟؟!
خانواده ی من یه عالمه پول نت میدن اونوقت اینه وضع سرعت اینترنت.....
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی نظری
۲۱:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
اصلا سرعت اینترنت مخابرات بدرد نمیخوره تو این ی مدت ک افتضاح شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
بنده 3تا دختر محصل دارم ولی با اینکه 3برابر مبلغ پرداختی هزینه اینترنت میدم با یک اینترنت 0 درصد کارایی دارم سر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
شهلا
۲۰:۰۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
خیلی خیلی افتضاحه. شرم آورهست واقعا
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۰۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام خدا قوت بر مخابرات جون
وقتی سرعت اینترنت 0 میشه هنوزم به ما اینترنت میده دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
Saman
۱۲:۳۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
من سرعت ۱۶ گرفتم اما روی دستگاه میزنه ۵۱۲ کیلوبایت!!!!!! واقعا متاسفم واسه ایرانی بودنم توی این بی پولی ۲۰۰ هزار تومن پول دادم واسه سرعت ۵۰۰ کیلوبایت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
2020 هزار بار زنگ زدم یک سال جوابگو نیستن سرعت دان لود شده 250 مگابیت و سرعت آپ لود شده 10 مگا بیت یعنی یه فیلم 30 مگا بایت باید یک ساعت بشه تا بفرستی. برا ایرانی بودنشون متأسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
واقعا که .. توی این اوضاع مملکت که ما نمیتونیم دید و بازدید داشته باشیم باید حد اقل یه اینترنت با سرعت خوب داشته باشیم که بتونیم با خونواده هامون و آشناهامون تماس تصویری داشته باشیم ...و حد اقل اینترنت ارزونی داشته باشیم ... ولی نه تنها هیچ گونه از اینترنت های ما مخصوصا مخابرات ارزون نیست ... بله اصا سرعت هم نداره ...سایت خود مخابرات رو خوب باز میکنه ولی فقط همون ... نه پیامی میتونی بدی نه تماس تصویری ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
بعد یه ماه انتظار برا اینترنت مخابرات واقعا سرعت افتضاحه این چه وضعشه
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۳۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
تف به این وضعیتی که واسه ما درست کردن.
اینترنتی که یه پیام متنی و تو واتساپ و تلگرام ۳۰ ثانیه دیر تر ارسال میکنه نباشه بهتره.
ساعت ۸ شب به بعدم که دیگه کلا قطع میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
خجالت آوره واقعاا...
یه روز در میون باید زنگ بزنی۲۰۲۰ که درستش کنن...
درآمدشون از همین راه تامین میشه نععع؟!
خجالت بکشید،بسه دیگه...
استعدادای مملکت ما دارن تو بدترین شرایط ممکن درس میخونن،شما دیگه بدترش نکنید...
Yjcلطفا پیگیری کن که نت درست کنن...
از یه روستا در استان کرمان
Iran (Islamic Republic of)
مجدی
۱۹:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
یا الله خودت شاهد باش که دارن پول میگیرن ولی خدمات نمیدن!!!!!!!!!
من که ازشون نمیگذرم.
اینترنت 200 هزار تومن پول دادم......
اینترنت 16 مگابیت بر ثانیه(2 مگابایت)ولی.........
24 کیلو بایت بر ثانیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من از وای جی سی نیوز میخواهم این خبر هارو پخش کنن به خدا مردم جایی رو ندارن که بگن خودتون یکاری بکنید
چرا انقدر راحت پول مفت!!!میگیرن!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
سرعت دانلود افتضاح پولم را هدر دادم
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۲۳:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۹
آقا من همرو خوندم شما فکر کنم وضعتون از من خیلی خوبه من راضیم سرعت ۱۶ مگ بخرم ولی ۱۰۰ کیلوبایت بده
ولی بدبختی اینجاست که ۱۰۰ کیلوبایت سرعت تو ۱۶ مگ میده از طرفی هم روزی ۲۰ بار قطعی دارم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۹
از مخابرات سرعت ۱۶ مگابیت رو خریدم ولی هیچی به هیچی اهل میاندواب هستم بخدا ادمو به وجد میارن ۸۰تمن میدادم به همراه اول الان به سرعت جریان برق بود والل
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۰:۵۵ ۱۱ دی ۱۳۹۹
چ وضعشه باو از صب زدم یه فیلم دانلود کنم دوگیگ هفت ساعت گذشته هنوز تموم نشده 8مگ گرفتم سرعتش 200کیلو بایت بزور میرسه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۳ ۰۴ دی ۱۳۹۹
من میخوام اینترنت مخابرات بگیرم اولین بارمه ولی با این نظراتی ک اینجاست فک کنم پول هدر دادنه
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۱۷:۵۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
دانلود و اپلود سرویس 2مگ با 16 مگ هیچ فرقی نداره
صرفا یه اینترنت با حجم های متفاوت به شما میده
همیشه سرعت بین 700تا 900 کیلو بایت
این کارایی که باید در این خصوص بکنه هزینه برداره و تایم میبره حاضر نیست چند روز کمتر سود کنه
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۹:۲۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
سلام
واقعا نامردیه
من سرعت 8 مگابایت میخرم
سرعت به یک هزارم کیلوبایت رسیده
وقتی زنگ میزنی میگن هیچ مشکلی نیست
وای فای رو خاموش روشن کنین درست میشه
روشن خاموش کردیم تا یک ساعت خوبه
بعد روز از نو
روزی از نو
دیگه هم خاموش روشن کنی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
smafzaly
۱۷:۰۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
اگه ظرفیت این رو نداری که این همه آدم رو جوابگو باشی برای چی کابل هات رو یه جوری می کنی که هیچ شرکت دیگه ای هم نتونه خدمات بده الان چندساله که توی منطقه مخابراتی ما هیچ شرکتی نمی تونه خدمات بده.
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۷:۵۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
سرعت ۱۶ مگ خریدم ولی سرعتم افتضاحه خواستم از شرکت دیگه بگیرم ولی چون فیبر نوری هست نمیشه ! واقعا ادم نمیدونه به کی باید بگه این مشکلاتو تا حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۱۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
با تغییر سرویس دهنده اینترنت درست میشه؟
مثلا شاتل کنیم یا اسیاتک اینا
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۲۱:۱۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
واقعا که=/
نت 16 مگ میخرم 100 تومنم پول میدم بش بعدش سرعت دانلود باید 50کیلوبایت باشه؟
بعدشم اومدن منطقه مارو فیبرنوری کردن که دیگه نتونیم از جایی سرویس بگیریم=/
اخه دزدی از این اشکار تر؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
parsa
۱۷:۵۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
داداش مال تو خوبه من عین تو خریدم 20 کیلو بایت میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۲:۱۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
سرعت نت خیلی پایینه در اینترنت مخابرات، هر وقت میخوام به نت وصل بشم خط تلفن رو قطع میکنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
شما از اسپیلیتر استفاده کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۱:۰۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
چرا سرعت هایی رو میشه خرید که اصلا تو شهرستا در دسترس نیس مثلا تا سرعت 16 مگ هس ولی الان تو شهرستان ما از 2 به بالا اصلا نیس و همونم سرعتش 2 مگ نیس خدا شکر بازم نت من خوبه راضیم ممنون از قیمت به صرفه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
کمپین ننننننننننننههههههههه به اینترنت مخابرات. هر کی از مخابرات اینترنت گرفته و سرعتش پایینه بره درخواست جمع آوری سرویس کنه. سرعت که درست میشه هیچی. حجم خوری شونم کم میشه....
Iran (Islamic Republic of)
saman
۲۲:۴۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
سلام 99/8/1
سلام خسته نباشد
چرا سرعت اینترنت اینقدر پایینه سرعت بالا گرفتم که کارم راه بیفته ولی حال سرعت از دیالپ هم کمتره لطفا رسیدگی کنید
سال به سال به جای اینکه پیشرفت کنیم داریم پسرفت میکنیم به این وزیر بگین بجای اینکه سرش تو فوتبال باشه بیاد به کارهای خودش برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
من ۱۶ مگ خریدم از مخابرات
آقا قبول ارزونه پس سرعت پایینه. اونا قبول. سرعت میشه ۳۵ کیلوبایت در ثانیه؟ ۳۰۰ یا ۴۰۰ کیلوبایت در ثانیه هم قبولمه. یه کلاس اسکای روم رو واسم وا نمیکنه. چه برسه تصویر و صدا بیاد. دو ساعت واستادم بیام توی سایت تا اینجا به همتون بگم دنبال مزخرف ترین نت ممکن توی دوران کرونا میگیردید مخابرات در خدمتتونه. برید به سرعت ۱ مگابایت در ثانیه ایرانسل و بقیه دعا کنید. ۱۶ مگابیت مخابرات ۵۰ کیلوبایت در ثانیه هم دان نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۰:۴۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
شما یه سرعت نتو درست کنید نمیخواد دنیارو بگیرید ://
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
شهرستان میاندوآب هم همینطوره پول 8 میگ رو دادیم ولی سرعتی که میگیریم در حد 100 مگابایت هم نیست...ده بار هم زنگ زدیم و اعلام خرابی کردن..ولی تا حالا کسی نیومده بگه چه مشکلی دارید.
Iran (Islamic Republic of)
متین
۲۰:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
با سلام.ما اینترنت شاتل با سرعت 8 مگ خریداری کردیم در تبریز و متاسفانه سرعت اینترنت مان خیلی پایین است یعنی سرعت اینترنت مان 200 کیلو بایت است من الان موندم چیکار کنم کنم آخه 8000 هزار با 200 برابره آخه!!!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۱:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام چند ماهه سرعت اینترنتم اومده پایین .۲ مگ میگیرم اما ۳۲ کیلو بایت یا ۶۴ کیلو بیت کار میکنه زنگ میزنم ۲۰۲۰ میگه بعد از چند دقیقه وای فای رو خاموش روشن کن درست میشه اما چه فاید درست نمیشه زنگ میزنم میگم میخوام از پس پرداخت در بیارم میگه برید مخابرات میرم مخابرات میگه ۲۰۲۰ زنگ بزن لطفا بگین چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۲۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سرعت اینترنت ماهم خیلی پایینه هر بارم که زنگ میزنیم میگن هیچ مشکلی نداره بعد دوباره یک ساعت خوب میشه و دوباره روز از نو روزی از نو. با کوچکترین باد و بارونی هم اینترنتمون قطع میشه کارشناس هم اومده دیده میگه هیچ مشکلی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اینکه چیزی نیست از مرکز واسه حل کردن مشکل زنگ زد بعد از درخواست خودم
طرز حرف زدنش عین پتک بود و بهم گفت ععع فقط واسه تو باید اینجوری باشه
خلاصه چیزی درست نشد
Iran (Islamic Republic of)
anis
۱۲:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام من با گوشی که از اینترنت استفاده می کنم سرعتش خوبه ولی با کامپیوتر سرعتش افتضاهه..لطفا راهنماییم کنید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
یه کاری رو واقعا درست انجام بدین ما داریم هزینه میکنیم من خودم ۱۶مگ گرفتم باز تقسیم بر ۸ قبول ولی میشه ۲مگ اما من ۲۰۰ کیلو سرعت دارم!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
دقیقا،من هم همینطور.
آخخخخخخ....
حتی شب ها گاهی وقت ها سرعت دانلود به 0/1Mbpsمی رسد که اصلا خوب و قابل قبول نیست.
رسیدگی کنید دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۹:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
من خیلی وقته که نتم مخابراته. سرعتشم قابل قبول بود ولی از 2 سال پیش خیلی خیلی زیاد از حد سرعت اومده پایین. میخاستم یه سرویس دیگه بخرم هرچی غیر از مخابرات ولی گفتند که منطقه ما فقط مخابرات جواب میده. خدایی اسمش روشه ها ! مخــــابرات ! مخ + ابرات. ینی سرعتش کلن رو مخه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
منم نتم خیلی ضعیف بود زنگ میزدم میگفتن نتت اوکی اوکی عه تا 22مگ جواب میده (16 مگ خریده بودم) ولی سرعت دانلود 200 کیلو بایت بود.نمیتونست باهاش گیم پلی بدم رفتم ی مودم ایرانسل خریدم بعد درخواست جمع اوری سرویس زدم ی هفته بعد درست شد :/ ولی هنوز تو گیم ها لگ میزنه سرت اپلودش خیلی پایینه دانلود الان 2مگ میره ولی اپلود 1 مگه ایرانسل 8 مگابیت خریدم 1دانلود 1 هم اپلود میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینترنت کرمانشاه ضعیفه ی حرکتی بزنید مغزای متفکر نخبگان برتر دنیا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نگار
۱۶:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سرعت نت افتضاحه د واقع اصلا کار نمیکنه 2020 هم اصلا پاسخگو نیست تاسف
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۲:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط و فقط برای دزدی کردن ساخته شدن این مسولین تماس میگیریم میگیم نت ضعیفه میگه نه خیلیم خوبه کارشناس میفرستیم برای رسیدگی بعد یک ماه کار شناس میاد میگه کاری از دستمون بر نمیاد بعد ۲ روز خوب میشه دوباره همونه روز از نو روزی از نو
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
واسه من 2020 دادن.. کافیه یه زنگ بزنی تا بعد از نیم ساعت معطلی اپراتور محترم هرچی تقصیر تو هفت آسمان هست رو بندازه گردنت... از مورچه کف خونتون گرفته تا اون شکلاتی که بچگی از دستتون افتاده زمین تقصیر دارن الا مخابرات..
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۲۰:۳۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
دزدی بدون دادرسی و حق شکایت اسمش همینه کلافه کنندست اینترنت مخابرات تکلیف آدم با دایل آپ و سرعتش معلوم بود ادعایی هم در کار نبود مخابرات خیلی وقته پشتیبانی آنلاین داره یه 10 دقیقه ای که معطلت کرد میگه برو تو سایت کافیه به 2020زنگ بزنین عمق فاجعه رو متوجه شین اینترنت زوری بهتر از این نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۰۳:۰۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا گناه ما چیع لطفا سرعت رو رسیدگی کنین با این شرایطی که به وجود اومده من کلی از کلاسام آنلاین شده و با این وضع سرعت از درسام دارم عقب میوفتم واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۵۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این چه وضعشه آخه این ۴۰ گیگ که میدین ۲۵ تومن با این سرعت
مفت هم نمی ارزه
فردا میرم قطعش می کنم
Iran (Islamic Republic of)
min
۰۰:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
میگن سرعت تقسیم بر 8 میشه میگم چشم نوش جونتون.
اصن 2 مگ هم نه یک مگ جهنم رو ضرر.
من 7 کیلوبایت بر ثانیه رو کجای دلم بزارم؟اخه شما انصاف سرتون میشه؟به خدا که نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین مولایی
۱۵:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.سرعت اینترنت به قدری پایین که دوساعت طول میکشه تایه چیزبازبشه بایدرسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۲۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
مچکریم روحانی بابت برجام.بابت این همه لطف.بابت پول بنزین.بابت یک میلیون وام.بابت سرعت بینظیر اینترنت مخابرات.مخابراتی که نمیتونه جوابگوی من باشه چرا اومده فیبر نوری کرده خطارو که من نتونم از شاتل نت بگیرم.واقعا دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۱:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
این قضیه فیبر نوری و شاتل چیه؟میشه توضیح بدید
Iran (Islamic Republic of)
عباس نفیسی مفرد
۰۲:۱۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
انترنیت خیلی ضعیفشده
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۲:۵۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
دوستان عزیز درسته اینترنت مخابرات افتضاح است ولی اون بسته ای که شما فکر میکنید ۲ مگابایته در اصل ۲ مگابیت هست و باید مگابیت را تقسیم بر۸ کنید که سرعت مگابایت حاصل شود ولی ما تقسیم بر ۱۰۰ هم سرعت نمیگیریم
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۸:۳۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
آقا دقیقا واسه منم همین گونه است هرچی زنگ هم می زنم 2020 کسی جواب درست حسابی نمی ده واقعا اینا شورش رو در اوردن آقای وزیر ارتباطات چرا زورش به مخابرات نمی رسه
Iran (Islamic Republic of)
M.R.X
۲۲:۱۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
اقا واقعا متاسفام برا این دولت .انقد دزدی مگه میشه بسه بخدا این پولا خوردن نداره من با سرویس مخابرت میرم نوشته ۲مگ ۴۰گیگ ۲۵تومن الان میبینم ۲۰۰کیلوبایت هم نیس. صفه ی سایتو بابا نمیاره سرعت گوشیم ک Hاز این بالاتره.بگم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۳:۳۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
اینترنت 3 ماهه گرفتم با سرعت 16 مگابیت مخابرات
110 هزار دادم 180 گیگ قبلشم گفتم سرعتش چقده گفتن 2مگ دانلود داری بعد اقدام ب خرید کردم
الان تست سرعتم 2 مگه ک ینی همون 200 کیلوبایت دانلودیمه
بیشتر از 8 بار تماس گرفتم با 2020 میگن از خططه از طرف ما نیس در صورتی ک یکی دو شب ساعت 3 شب سرعت همون دو مگ واقعی بود
خودشون سرعت و میارن پایین میگن برو کابلتو عوض کن اسپلیتر عوض کن خدا بگم چی کارتون کنه خدا تقاص ملت بیچاره رو ازتون بگیره
Iran (Islamic Republic of)
mmd
۲۱:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
اینترنت 16 مگابیت مخابرات گرفتم تست سرعت میگرم 2/5 مگابیت هستش نزدیک 0.3 مگابایت این همه دزدی بست نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
امیدوارم هیچوقت برکت این پولی که از مردم میگیرید رو نبینید
هیچوقت
من سرعت 16 مگابایت گرفتم اصولا سرعت دانلودش باید 2 مگ باشه الان به زور به 100 کیلوبایت میرسه
یه لحظه توجه کنید
به زووووز به 100 کیلوبایت میرسه نه 1مگاااا 100 کیلوباییییییتتتتت
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۱:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خدا نابودشون کنه مال منم 512 کیلوبایته(خونگی)ولی به جای 64 کیلوبایت با 4 کیلوبایت دانلود میکنه
پشیمون شدم میخوام مودم همراه اول بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۲:۱۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
صد گیگتونو نخواستیم واقعا
سر یه فایل یه گیگی باید یک ساعت بشینم تا دانلود بشه
خجالت اوره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۳۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
آقا خوش به حالت تو همون یک ساعت میتونی دانلود کنی.ما تو یه روز هم نمتونیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۱۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
من ماهانه 700 گیگ اضافه میارم میسوزه اونوقت 100 گیگ هدیه دادن سرعت اینترنتم 4 برابر کاهش داشته کل ملت ریختن دارن دانلود میکنن گند زدن به اینترنت
زنگ زدم مخابرات میگن پهنای باند جوابگوی هجوم مردم نیست
مخابرات باید تنبیه بشه هرکی این کامنت رو میخونه نت مخابرات رو جمع کنید از اینترنت شرکت های دیگه استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۲۳:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
قبل از اینکه این 100 گیگ اینترنت رو هدیه بدن سرعت اینترنتم 1MG میکرد ولی الان به زور به 200 KB میرسه.
افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چه وضعشه ما اصلا ۱۰۰ گیگ رایگان نمیخایم
از موقعی که این ۱۰۰ گیگ و دادن سرعت مخابرات افتضاح شده
افتضااااااااااح
مگه مجبورین ۱۰۰ گیگ نت بدین
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۲:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
وای محشتناک شده سرعت نتن به ده درصد قبل رسیده.. حیف اینهمه پول دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
این چه وضعشه.اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
درست 100گیگ هدیه دادن ولی از یک طرف توانایش ندارن و از یک طرف هم انقد پهنای باند کم کردن که فکر نکنم کسی بتونه از 100گیگ استفاده کنه درود بر مسیولین عزیز
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا ابراهیمی
۲۲:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
دقیقااا منم از امروز صبح همین که این 100 گیگ شارژ شده همین مشکل رو دارم . سرعت اینترنتم خیلییی کم شده . بسته خودم سرعتش 8 مگ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما دوستان که میگید با اون صد گیگ سرعت افتضاح شده بود سخت در اشتباهید چرا که نوع عملکرد شما افتضاح بوده من خودم همه اون صد گیگ رو اونم با سرعت 250 کیلوبایت(2مگابیت) در عرض 8 یا 9 روز تا ته سر کشیدم دمشون گرم خیلیم مزه داشت لامصب
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۲۳:۱۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
شماها برا این سرعت پایینی که اینترنت داره چرا کاری نمیکنین یعنی چی دیگه . پول کامل میدیم خدمات خوب به ما بدین خواهشن
United States of America
علی
۱۷:۳۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
پولی ک برای اینترنت میدیدم به مخابرات اینا همش حق الناسه
سرعت افتضاااااااح
Iran (Islamic Republic of)
Behi
۱۷:۴۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
اینا حق و ناس سرشون میشه؟!
Italy
بهار
۱۹:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
سرعت دانلود مخابرات افتضاحههه .جوری که مجبورم برای دانلود از بسته ی 4G ایرانسل استفاده کنم .واقعا تو این مملکت هیچ مدیریتی به نفع مردم وجود نداره
۱۲۳
آخرین اخبار