استقلالی ها همچنان با پرونده باز پروپچیچ در فیفا مواجه و با جپاروف بازیکن ازبکستانی مشکلات زیادی دارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان همان طور که نظاره گر هستیم این روز ها مدیران استقلال با بازیکنان خارجی بیشتر در تنش و بحث هستند .بازیکانی که تا حد زیادی هم برای آبی ها کارایی نداشته اند.

برخی از این بحث ها به پرونده بازیکنان خارجی سابق در فیفا ربط پیدا میکند و در حال حاضر هم پرونده بازیکنی که جذب استقلال شد اما به دلیل محرومیت استقلال در نقل و انتقالات نتواست برای استقلال به میدان برود و هم اکنون مدیران باشگاه باید به وضعیت او هم رسیدگی می کنند. 

سرور جپاروف بازیکن ازبکی که پس از محرومیت استقلال در نقل و انتقالات راهی سپاهان شد و پس از اتمام فصل هم به استقلال بازنگشت و با توجه به این مساله مدیران درصدد هستند تا با شکایت وضعیت این بازیکن را نهایی کنند.

به همین منظور گفته می‌شود که استقلالی‌ها قصد دارند در صورت عدم بازگشت این بازیکن از او شکایت کنند. 

همچنین پرونده پروپچیچ مهاجم سابق استقلال که این بازیکن در اظهار نظرات خود اعلام کرده قصد کوتاه آمدن از خواسته های مالی اش را ندارد و خواستار دریافت تمام مطالباتش شده است.

با این وجود باید منتظر ماند تا دید وضعیت بازیکنان خارجی با استقلالی ها به کجا ختم می شود .حداقل بهتر خواهد بود با توجه به این شرایط استقلالی ها در جذب بازیکن خارجی تجدید نظر کنند و سعی داشته باشند کمتر تن به جذب خارجی ها دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار