نصیرزاده: مدیریت به پشت میز نشستن نیست!

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد گفت:به نظر من مدیریت به پشت میز نشستن نیست و در این راه باید کفش هم پاره کرد.

نصیرزاده: مدیریت به پشت میز نشستن نیست!هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید تیمش اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم بعضی از بازیکنان فصل پیش از لحاظ بدنی به خوبی جواب ندادند که به همین دلیل تیم فنی ما با بدنسازی که در گذشته در تیم بارسلونا حضور داشته در نظر دارد بازیکنان را به آمادگی لازم برساند. از طرفی درباره نقل و انتقالات هم باید بگویم استدلال ما بر این بود که بعضی از بازیکنانی که جذب کرده‌ایم به نوعی زیاد در ترکیب تیم‌هایشان قرار نگرفته‌اند و اکثر آن‌ها در گذشته شاگرد لوکا بوناچیچ بودند که سرمربی ما با توجه به دیدن فیلم بازی‌های آن‌ها اعلام کرد که به حضور این بازیکنان برای فصل بعد نیاز دارد.

وی ادامه داد: درباره جذب کاخاشویلی هم باید بگویم که دو سه تیم لیگ برتر خواهان این بازیکن بودند که با توجه به این شرایط با هماهنگی‌هایی که انجام دادم شخصا به تفلیس رفتم و با این بازیکن قرارداد بستم و این قرارداد در هتل کورکت ماریو انجام شد و به محض امضای قرارداد با اولین پرواز به تهران برگشتم.به نظر من مدیریت به پشت میز نشستن نیست و در این راه باید کفش هم پاره کرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره وضعیت شجاعیان اظهار داشت: این بازیکن با ما قرارداد دارد و قرارداد امسال او 850 میلیون تومان و فصل گذشته‌اش 500 تومان میلیون است و با توجه به این مسئله باشگاه‌هایی که خواهان این بازیکن هستند باید پول زیادی را به باشگاه گسترش پرداخت کنند که در این میان چیزی به شجاعیان نمی‌رسد به همین دلیل از شجاعیان خواستیم در گسترش بماند و تمام حرف‌هایی که درباره جذب این بازیکن از باشگاه‌های مختلف شنیده می‌شد در حد شایعه و گمانه زنی بود و باید بگویم که هیچ باشگاهی چه در داخل و چه در خارج به صورت جدی برای جذب این بازیکن اقدامی انجام نداده است.

وی ادامه داد:‌ همانطور که گفتم در نظر داشتیم تعدادی بازیکن جوان را جذب کنیم چرا که آن‌ها سال آینده می‌توانند تیم ما را بیمه کنند. ابرقویی از جمله بازیکنانی است که در تیم امیدهای استقلال بازی کرده و با قرارداد 5 ساله‌ای که با این بازیکن منعقد کردیم به طور حتم او می‌تواند رد آینده برای تیم ما مفید باشد. ما باید به جوان‌ها اعتماد کنیم و یکی از چیزهایی که استقلال را به مقام دوم رساند منع فعالیت از نقل و انتقالات بود و همین جوان‌های استقلال باعث شدند این تیم بازی‌های زیبایی را مقابل حریفان ارائه کند و همین موضوع باعث شد مدیران به جوانان اعتماد کنند.

نصیرزاده افزود: ‌به نظر من برخی از این باشگاه‌ها شیوه بستن قرارداد را بلد نیستند و برای اینکه یک بازیکن را تشویق کنند که به باشگاه بیاید مواردی را در نظر می‌گیرند که اصلا در دنیا مرسوم نیست. مثلا در بعضی از قراردادها به بازیکن‌ها اعلام می‌کنند که اگر گل زدی یا پاس گل دادی این رقم برای تو محسوب می‌شود که اصلا این کار معنایی ندارد پس ما بازیکن را برای چه چیزی جذب می‌کنیم؟ این شیوه عجیب و غریب را افراد غیر حرفه‌ای در فوتبال درست می‌کنند و به نظر من این شیوه غلط است و باید حتما اصلاح شود چرا که این مسئله باعث بد عادت شدن بازیکنان می‌شود

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پایان درباره اینکه آیا بازیکن دیگری مدنظر این باشگاه خواهد بود یا خیر افزود:‌ در حال حاضر قنبری ، حاج محمدی، ابرقویی و کاخاشویی را جذب کردیم و ما یک مهاجم دیگر را در نظر داریم جذب کنیم که مشغول انجام کارهای اداری آن هستیم و در لیست تیم هنوز جای خالی برای جذب بازیکن داریم اما در نظر داریم در طول فصل با جذب بازیکن آزاد لیست خود را تکمیل کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار