پایگاههای تابستانی از اول تیرماه برای غنی سازی اوقات فراغت پذیرای دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت، ۲۸ مرداد را پایان کلاسهای تابستانی دانش آموزان اعلام کرد.
 
حجت الاسلام علی انصاری گفت: مهارت آموزی و بصیرت افزایی در موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی محتوای این کلاسهاست که در کانونهای فرهنگی – تربیتی، اردوگاه‌ها، دار القرآن‌ها و پژوهشسرا‌ها برگزار می‌شود.
 
وی پیش بینی کرد با توجه به استفاده از ظرفیتهای برون سازمانی و سایر دستگاه‌ها تابستان امسال ۲۵ درصد دانش اموزان در این کلاس‌ها شرکت کنند.
 
حجت الاسلام انصاری افزود: پارسال ۴۳ هزار دانش اموز معادل ۲۲ درصد دانش اموزان استان در کلاسهای تابستانی شرکت کردند.
 
به گفته معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در غنی سازی اوقات فراغت استان قزوین سه سال پی در پی رتبه اول را کسب کرده است.
 
حجت الاسلام انصاری، نیروی انسانی را مهمترین عامل در ارتقا کیفیت کلاسهای تابستانی دانست و گفت: به همین منظور تفاهم نامهای با سازمان غیر دولتی آموزش و پرورش امضا شده است که به موجب این تفاهم نامه از نیروهای آزاد در قالب سازمان دانش آموزی استفاده می‌شود.
 
وی اضافه کرد: در سفر ریاست جمهوری ۷ میلیارد تومان اعتبار برا‌ی تکمیل ساخت دو اردوگاه شهید بابایی و ضیا آباد اختصاص یافت.
 
حجت الاسلام انصاری گفت: مشکل آب شرب اردوگاه شهید بابایی حل شده است و اتاقهای رفاهی، سالن ورزشی و آمفی تاتر از جمله امکانات این اردوگاه است.
 
وی افزود: اردوگاه ضیااباد هم ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش همچنین از تاسیس دار القران آیت اله باریک بین در قزوین خبر داد.
 
حجت الاسلام علی انصاری گفت: زیر ساختهای استان قزوین برا‌ی غنی سازی اوقات فراغت کافی نیست بطوریکه کانونهای فرهنگی – تربیتی و دار القرآن‌ها جدید باید در استان تاسیس شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار