فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران عملیات ویژه پلیس آگاهی این فرماندهی سه نفر جاعل و کلاه‌بردار ۳۰۰ میلیارد ریالی در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبرداری 300 میلیاردی در خرم‌آبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سردار "محمد قنبری" گفت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال از وی کلاهبر برداری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت. 
 
وی در ادامه افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، شاکی به علت بیماری خاص در یکی از بیمارستان‌های پایتخت تحت درمان بوده است، سه نفر شریک وی از این فرصت استفاده نموده و با جعل اسناد اقدام به فروش اموال شرکت موردنظر کرده‌اند. 

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه تصریح کرد: مأموران باکارهای اطلاعاتی و پلیسی سه نفر اعضای باند را در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند. 

سردار قنبری خاطر نشان کرد: متهمان به جرم خود اقرار و اذعان کردند، با راه‌اندازی کارخانه‌ای با مشارکت مالباخته اقدام به تولید محصولات مصرفی نموده که بعد از مدتی شاکی دچار بیماری شده و در بیمارستان بستری می‌شود، متهمان با ترفندهای متقلبانه و با اسناد غیر واقعی از شریک خود ۳۰۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده‌اند.

 این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: کلاه‌برداران جهت سیر مراحل قانونی همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.