کرمانشاه؛

کاهش سهمیه سوخت ناوگان منفعل

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه از کاهش سهميه سوخت پايه ناوگان فاقد كاركرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهمن خسروانی در خصوص تخصیص سهمیه پایه کاهش یافته به ناوگان دیزلی فاقد عملکرد مطابق اسناد حمل و ثبت نام نشده در سایت w w w . u t c m s . i r گفت:بر اساس مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش حمل و نقل بار و مسافر روند کاهش سهمیه پایه ناوگان یاد شده تا شهریور ادامه داشته و در نهایت به اندازه یک پیمانه آفلاین تقلیل خواهد یافت.
 
وی تأکید کرد :با توجه به مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر آن دسته از ناوگان دیزلی – دارای کارت هوشمند ناوگان که فعالیت بین شهری مطابق با اسناد حمل نداشته و به عنوان ناوگان فعال در حمل و نقل درون شهری در سایت وزارت کشور به آدرس گفته شده نیز ثبت نام نشده باشند فقط از سهمیه پایه عمومی کاهش یافته برخوردار می گردند.
 
خسروانی افزود :این طرح ویژه ناوگان منفعل و یا آن دسته از ناوگان دیزلی است که فاقد کارکرد براساس اخذ بارنامه می باشند و ناوگان فعال در بخش برون شهری که دارای مدارک مثبته و کارت هوشمند فعال هستند،به دلیل ارسال اطلاعات تخصیص سوخت بر اساس کارکرد بارنامه های اخذ شده از طریق سامانه مشترک از شمول این طرح خارج بوده و نیازی به ثبت نام در سامانه درون شهری ندارند.
 
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي در خصوص آن دسته از دارندگان ناوگان كه خواهان اطلاعات در خصوص كاركرد و پيمايش خود هستند گفت: مالكان و رانندگان ناوگان مي توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي w w w . s m a r t c a r d . r m t o . i r تمامي اطلاعات و استعلامهاي مربوطه در خصوص كارت هوشمند، آموزش هاي مربوطه، كارت سلامت، پيمايش سوخت و... دريافت نمايند.​
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.