معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی جشن "رمضان" در روزهای 15 تا 25 خرداد در استان خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محسن کرمیان، با بیان اینکه این جشن در قالب برنامه‌های قرآنی برگزار می‌شود، گفت: از جمله برنامه‌های شاخص این جشن برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزار قرآنی است که در 14 شهرستان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کرسی‌های تلاوت، محافل انس با قرآن، سخنرانی‌های دینی، شعرخوانی و نمایش‌های خیابانی با موضوع قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های این طرح است.

کرمیان همچنین از برپایی غرفه‌های جنبی عفاف و حجاب در حاشیه این طرح خبر داد و اظهار کرد: 10 مسابقه قرآنی نیز در نظر گرفته شده که طی 10 شب برپایی جشن رمضان از صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: همچنین برنامه "قرآن بخوان و جایزه ببر" نیز ویژه کودکان و نوجوانان در برنامه‌های این جشن گنجانده شده است.

کرمیان با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم در مساجد استان برگزار می‌شود، گفت: عمده برنامه ها از جمله برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی و نمایشگاه عفاف و حجاب و صنایع دستی قرآنی و اجرای برنامه «قرآن بخوان و جایزه ببر» در محل فرهنگسرای شهرداری واقع در چهارراه جوانشیر برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.