حسن تفتیان و احسان حدادی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا برنامه تمرینی ویژه ای را دنبال می کنند.

تفتیان منتظر مشخص شدن نتایج تست پزشکی/ تمرینات حدادی زیرنظر الکسیفبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،حسن تفتیان رکورددار دوی 100 متر ایران به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در رقابت های بازی های همبستگی کشورهای اسلامی عملکرد خوبی داشته باشد و در نهایت در جایگاه هشتم این رقابت ها ایستاد.
 
وی قرار است تا پایان هفته جاری برای رسیدگی به وضعیت خود نشستی را با اشکان اردیبهشت رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دو و میدانی برگزار کند.
 
اگر تفتیان مشکلی برای انجام تمرینات آماده سازی نداشته باشد به فرانسه می رود و در آن کشور تمرینات خود را ادامه می دهد. در غیر این صورت باید تا پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا در تهران بماند و تمرینات خود را زیرنظر اشکان اردیبهشت پیگیری کند.
 
خبر دیگر از دو و میدانی اینکه با توجه به مشکلات شخصی هادی سپهرزاد، احسان حدادی تا پیش از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا نمی تواند با وی تمرین کند. به همین دلیل نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن با حضور در آلمان تمرینات خود را زیر نظر دیمیتری الکسیف ادامه می دهد و به احتمال فراوان در رقابت های اشتوتگارت هم شرکت می کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار