اراک؛

استقرار 1100مبلغ در سراسر استان مرکزی

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان هزارو100مبلغ درسراسر استان مرکزی مستقر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛حجت‌الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت:  هزار و 100 مبلغ اعم از بومی و اعزامی در سراسر استان مرکزی مستقر شده‌اند تا فعالیت خود را مبنی بر تبلیغ و تشریح انجام فرایض مردمی در ماه مبارک رمضان در شهرستان‌ها آغاز کنند.
 
حجت‌الاسلام  قربانپورافزود : اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان سه نوع برنامه تدارک دیده که اعزام مبلغان به مناطق مختلف نخستین گام از اجرای این برنامه‌ها بود که به خوبی انجام شد.
 
وی اضافه کرد : گروه جهادی و تبلیغی مصباح‌الهدی هم  در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت خود را در چهار پارک‌ شهر اراک اعم از پارک آزاد، امیرکبیر، شهدای گمنام و یک پارک دیگر آغاز می‌کنند و کار فرهنگی و تبلیغی را  در فضای باز انجام می‌دهند که امیدواریم مخاطبان بسیاری جذب کند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد :  برگزاری  محافل انس با قرآن در شهرستان‌ها و جزء خوانی در مصلاها و مساجد جامع شهرها از دیگر برنام هاست که  به‌صورت مشترک  با ارگان‌های دیگر انجام می شود.

 وی از  ویژه برنامه های شب قدردر تمامی شهرستان‌ها و مساجد وسوگواری‌های جمعی توسط هیات ها  در روز شهادت حضرت علی(ع) هم خبرداد.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.