مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ایلام گفت: فرهنگ کار باید در استان نهادینه شود و مردم تنها کار را پشت میز نشینی و کار اداری داشتن شغل تلقی نکنند.

مردم تنها کار اداری را شغل تلقی نکنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حیدر نعمتی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ایلام گفت: در استان به رغم ظرفیت های زیاد در حوزه نفت و گاز، اربعین و مرز مهران ، گردشگری و ... فرهنگ کار نهادینه نشده است.

وی اظهار کرد: با تغییر فرهنگ کار و همچنین ایجاد زمینه برای اشتغال افراد جویای کار می توان گام مهمی در راستای رفع بیکاری افراد دانش آموخته دانشگاهی برداشت.

نعمتی به تشکیل کانون کارآفرینی در استان اشاره کرد و افزود: وظیفه این کانون شناسایی طرح و موانع کارآفرینی استان و راهکارهای عملیاتی بهبود وضعیت، بررسی قوانین و مقررات رفع مغایرت ها، ایجاد اتباط مستمر با خیرین کارآفرین، ارایه گزارشات دوره ای و ...از سایر وظایف این کانون است.

وی ادامه داد: کمیته و‌ کارگروه در استان کم نیست به همین خاطر نظرات و پیشنهادات اعضای این کانون باید تخصصی و کارآمد باشد.

نعمتی اضافه کرد: کانون به عنوان عضو ثابت کارگروه اشتغال باید حضور یابد و پیشنهاد بدهند و مشکلات حوزه کارآفرینی را اعلام کنند.

انتهای پیام/ د

رفع بیکاری در ایلام

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.