فرماندار خوانسار گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام روز شنبه 13 خرداد ماه در حسینیه شهدای این شهرستان با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدحسن شفعتی  امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) اظهارداشت: حضرت امام (ره) متعلق به همه اقشار مختلف مردم است و مرتبط با شخص و یا جناح خاصی نیست.

وی با بیان اینکه حضرت امام الگوی بزرگ در ایجاد تحول در سایه صبر و درایت بود، تصریح کرد: همین اهداف و نیات پاک باعث شده که با گذشت 28 سال از ارتحال این بزرگوار هر روز بر  عاشقان این حضرت و همچنین بر عظمت و افتخارات این کشور افزوده می‌شود.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه بر اساس رهنمودهای و تأکیدات امام راحل (ره) در تداوم این انقلاب  و نظام  مقدس باید  از ولایت فقیه پیروی کنیم، بیان کرد: باید مراسمی در خور شأن و منزلت امام با محوریت و حمایت همه دستگاه‌های دولتی و نهادها برگزار شود.

وی بیان داشت: هر سال با حمایت فرمانداری، دستگاه‌های دولتی و شهرداری برنامه اعزام کاروان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) انجام می‌شد اما امسال با توجه به همزمان بودن 14 خرداد ماه با ماه مبارک رمضان این برنامه لغو شده است.

شفعتی گفت: در راستای بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) مراسم بزرگداشت ارتحال روز شنبه 13 خرداد ماه از ساعت 18 در حسینیه شهدای خوانسار با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

در ادامه محسن پاشایی با بیان اینکه از ویژگی‌های بارز امام خمینی در قیام تاریخ سازش زنده نگه داشتن اسلام بود و به همین جهت بیعت با امام (ره) بیعت با پیامبر (ص) است، اظهار داشت: ضروری است که دهیاران با همکاری هیأت امنای مساجد مراسم ارتحال را در مساجد روستاهای شهرستان با سخنرانی ائمه جماعات در خصوص ترویج فرهنگ قیام تاریخی امام برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد ماه در مرقد مطهر امکان حضور مردم در مراسم‌های برگزاری در مساجد نیست ابراز داشت: برنامه‌ریزی بزرگداشت ارتحال در روز شنبه 13 خردادماه به جاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوانسار تأکید کرد: برخی بنرها و پرچم‌های بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) سال‌های متوالی به صورت تکراری سر درب ادارت و در سطح شهر نصب می‌شود که ضروری است تعویض شود.

در ادامه مهدی احمدی روابط عمومی شهرداری خوانسار اظهارداشت: از سوی شهرداری خوانسار با تبلیغات شهری برزگداشت مراسم ارتحال و گرامیداشت 15 خرداد ماه انجام می‌شود.

وی افزود: نظافت شهری در محوطه مکان برگزاری، تدوین و توزیع 2 هزار بروشور با استفاده از سخنان امام برای برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه به 14 نفر از اقدامات شهرداری خوانسار در راستای بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) است.

 در این جلسه امام‌جمعه، مسؤولان ادارات و نهادها  برنامه‌ها و پیشنهاداتی در زمینه هر چه باشکوه برگزار شدن سالروز بزرگداشت ارتحال امام (ره) بیان کردند.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار