روح بلند پيشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان ، حضرت امام خميني به ملكوت اعلا پيوست...

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ایران در غم فراق بنیانگزار انقلاب اسلامی و آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی است ونیز ، یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، ظهورِ اسلام ناب را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند که چراغ راه آن تسليم‌ناپذيرى و ايستادگى ملت ايران در راه پُر افتخار خود، مبتنی بر فلسفه‌ و مكتب الهي امام خميني(ره) بوده است .

در آن روز خورشیدی غروب کرد وقــلبـى از كار ایستـاد كه میلیـونها قلــب را بـه نور خدا و معنـویت احـیاء كرده بـود ،وقتى كه خبر رحلت امــام منتشر شـد , گـویـى زلزله اى عظیـم رخ داده است , بغضها تـركیـد و سرتاسر ایران و همـه كانـونهایـى كـه در جـهان بـا نام و پیام امام خمینـى(ره) آشـنا بـودنـد یــكپارچه گـریستند و بـر سر و سینه زدنـد . هیچ قلـم و بیـانـى قـادر نیست ابعاد حـادثه را و امواج احساسات غیر قابل كنترل مردم را در آن روزها توصیف کند.

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت

مـردم مسلمان و انقلابى ایـران, حق داشتـند اینـچنیـن صحنه هایى پدید آورند كه در تاریخ نمونه اى بـدیـن حجم و عظـمت براى آن سراغ نداریـم.

آنها كسـى را از دست داده بـودند كـه عـزت پـایمال شـده شان را بـاز گـردانده بود ، دست شاهان ستمگر وغارتگران آمریكایى و غربـى را از سرزمینشان كـوتاه كرده بود ، اسلام را احــیاء كـرده بــود ، مسلمـیـن را عــزت بـخـشـیـده بـــود ، جمهـورى اسلامـى را بـر پـا كـرده بـود ، رو در روى همـه قـدرتهاى جهـنمـى و شیـطانـى دنـیا ایستاده بـود و ده سال در بـرابـر صـدها تـوطئه برانـدازى و طـرح كـودتا و آشـوب و فتنه داخلـى و خارجـى مقاومت كرده بود و 8 سـال دفـاعى را فـرمانـدهـى كرده بـود كه در جبهه مقابلـش دشمنـى قـرار داشت كه آشكارا از سـوى هر دو قـدرت بزرگ شرق و غرب حمایت همه جانبه مـى شـد...

به همین منظور اینک در آستانه بیست وهفتمین سالگرد عروج ملکوتی روح خدا ، جمع کثیری از زائران وعاشقان امام راحل ازاصفهان در قالب کاروان‌های مختلف خود را به تهران خواهند رساند تا با حضور در مرقد مطهر ایشان با آرمان‌های خمینی کبیر تجدید پیمان کرده و میثاقی دوباره با ارزش‌های انقلاب و ولایت ببندند.

گفتنی است: دیگر عاشقان امام راحل و امت شهید پرور اصفهان در مراسم بزرگداشت آن قائد عظیم الشأن که در مسجد سید اصفهان برگزار می گردد حضور بهم رسانده و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانها و اندیشه های آن بزرگوار، عشق و ارادت خویش را به نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ابراز نمایند.

دریغا! مردی از تاریخ پیش تر

و از همه بیشتر

مردی از بهار یادگار ماند

چون بذر خاک شد

اما در شکفتن

ماندگار شد .


گزارش از نرگس مرادی


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.