مـدیر جهاد کشاورزی شهرسـتان دره شـهر گفت:برداشت خیـار پـاییزه ازسـطح 70هکتـار از مزارع کشـاورزی مجهز به سیسـتم آبیـاری نوار تیپ شهرسـتان دره شـهرآغاز شـده است

برداشت خیار پائیزه از مزارع کشاورزی شهرستان دره شهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛طیار فیلی مـدیر جهاد کشاورزی شھرسـتان دره شـهر گفت:   برداشت خیـار پـاییزه ازسـطح 70هکتـار از مزارع کشـاورزی مجهز به سیسـتم آبیـاری نوار تیپ شهرسـتان دره شـهرآغاز شـده است.

وی افزود: 20 درصد خیار تولیدی این شهرسـتان برای مصرف داخل استان و 80 درصد آن به دیگراستان های کشور از جمله بازار میوه و تره بارتهران صادر می شود.

   فیلی ادامه داد:پیش بینی می شود تـا پایـان فصـل برداشت1260 تن خیـار به ارزش اقتصـادی12میلیارد 600 میلیـون ریال برداشت و تولیـد و به بازارهـای داخلی کشور عرضه شود.

وی با اشاره به اینکه 210 نفربهره بردار کشـاورز به صـورت مسـتقیم و غیر مسـتقیم در کشت و تولیـد این محصول مشغول فعالیت هستند گفت: آبیاری این محصول با استفاده از سیستم آبیاری به روش نوار تیپ انجام می گیرد.

مـدیر جهاد کشاورزی شهرسـتان دره شـهر عنوان کرد: کار برداشت این محصول از نیمه اول مهر ماه آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/با

 

برداشت خیار پائیزه در دره شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.