چهارمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان، امسال با برگزاری نمایشگاه قرآن و مسابقه دعای ربنا در شهرستان زنجان همراه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اعلام این خبر افزود: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تدبر در قرآن و صحیفه سجادیه در ١٠ مسجد به مدت ١٠ شب ویژه خواهران است.

حیدری از برگزاری بخش ویژه نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان خبر داده و گفت: اجرای برنامه ١٠ شب، ١٠ محفل با همکاری انجمن قرآن و نهج‌البلاغه و برپایی نمایشگاه هنری تایپوگرافی از دیگر برنامه‌های چهارمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان است.

وی همچنین به اجرای نمایش در ٥ شب پایانی جشنواره اشاره کرده و گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره رمضان در روز شنبه ١٣ خرداد برگزار شده و این جشنواره به مدت ١٠ شب ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان، استقبال مردم زنجان از این جشنواره در سال گذشته را چشمگیر عنوان کرده و ادامه داد: از عموم همشهریان فرهیخته و روزه‌دار دعوت می‌شود در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین عصر شعر رمضان با همکاری انجمن ادبی فریاد برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.