جامع ترین نرم افزار ترافیکی کشور در اصفهان طراحی وتولید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هزینه طراحی وتولید این نرم افزار را حدود یک میلیارد ریال بیان کرد و گفت: شهروندان با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود، می توانند از این ابزار بهره ببرند.

علیرضا صلواتی افزود: این مجموعه نرم افزاری شامل اصفهان ترافیک، ترافیک یار، ترافیک مدیا و مجموعه انیمیشن های آموزش ترافیکی اطلاعات مورد نیاز شهری همچون جانمایی اماکن عمومی، بیمارستان ها، اماکن تجاری، مراکز خدماتی و پارکینگ ها را دراختیار شهروندان قرار می دهد.

وی کاربرد این مجموعه نرم افزاری را در کمک به افزایش اطلاعات شهری، شهروندان موثر دانست و گفت: با استفاده از نرم افزار اصفهان ترافیک اطلاع رسانی در خصوص ایستگاههای دوچرخه و جایگاههای با هدف کاهش سفرهای شهری در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود : همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار دستیابی به تصاویر زنده ترافیکی شهر، اطلاعات پارکینگ های عمومی سطح شهر و نزدیک ترین پارکینگ ظرفیت خالی است.

علیرضا صلواتی گفت: همچنین این نرم افزار قادر است نقاط دسترسی مردم به بانک های موردنظر و کوتاه ترین مسیر را  اطلاع رسانی کند و شلوغی و خلوتی خیابان ها و استفاده از خطوط مناسب حمل و نقل عمومی را گوشزد  کند.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.