معاون دوم مجلس افغانستان با انتقاد از عملکرد نیروهای امنیتی گفت: وضعیت امنیتی افغانستان نگران کننده است و باید سران حکومت در این قسمت توجه ویژه داشته باشند.

کشتن انسان ها در ماه مبارک رمضان بزرگترین جرم استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نظیر احمدزی معاون دوم مجلس افغانستان که ریاست جلسه عمومی روز چهارشنبه را به عهده داشت گفت: از نگام دین اسلام و انسانیت کشتن انسان ها در ماه مبارک رمضان بزرگترین جرم است.

وی با انتقاد از عملکرد نیروهای امنیتی گفت: وضعیت امنیتی افغانستان نگران کننده است و باید سران حکومت در این قسمت توجه ویژه داشته باشند.

کبری مصطفوی عضو مجلس گفت: اگر وضعیت امنیتی کابل این گونه باشد باید فاتحه دیگر ولایات کشور را خواند.

خانم مصطفوی از سران کشور می خواهد که به وضعیت امنیتی کشور توجه کنند تا دیگر ملت ما قربانی وحشت نباشند.

جنرال نظیفه ذکی عضو مجلس گفت: "مردم تباه شد، تکه تکه شد؛ باید مسوولین جواب بدهد که چرا”.

وی افزود: چگونه انتحارکننده با موتر خود به سرک وزیر اکبر خان می رسد، سوال است که باید پاسخ داده شود.

الله گل مجاهد عضو دیگر مجلس می گوید:” یهود درماه مبارک رمضان چنین عمل را انجام نمی دهد”.

آقای مجاهد با انتقاد از سران حکومت گفت: اگر حکومت چند تن از انتحارکنندگان را به چهار دروازه کابل آویزان می کرد امروز ما شاهد این حمله نمی بودیم و دیگر کسی جرئت کرده نمی توانست که این ها را شب در خانه خود جا دهد.

فوزیه کوفی می گوید: نفر امنیتی ما نمی تواند با تفنگچه در این ساحه وارد شود، جدی بازرسی می شود، نمی دانم که انتحار کننده چگونه آمده است.

خانم کوفی گفت: "اگرهمسایه های ما چنین عمل را انجام داده است نوش جانشان که چنین حمله را انجام می دهند و ما کاری کرده نمی توانیم”.

رمضان بشر دوست گفت: "وکلای که برای ع و غ گلو پاره کرده است متهم به چنین حوادث است”.

 گفتنی است، حوالی ساعت ۸:۴۵ صبح امروز انفجار مهیب انتحاری در بین سرک ۱۷ وزیر اکبر خان و چهارراهی زنبق رخ داد که به اساس معلومات تائید نشده دراین رویداد ۲۰۰ تن زخمی و شهید شده است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.