همایش کتابت وحی در بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عیسی محمدی فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل گفت: اداره ارشاد بابل در حوزه رسالت دینی خود سعی دارد با همراهی و مشارکت هنرمندان شهرستان برنامه‌ های محوری را با رویکرد ماه مبارک رمضان و همچنین رحلت جانسوز امام خمینی (ره) ارائه کند.

وی افزود: طراحی و چاپ پوستر ویژه ماه مبارک رمضان، انجام تبلیغات دینی و مذهبی به‌ ویژه با رعایت شئونات این ماه از طریق تلویزیون های شهری بابل در طول ماه مبارک، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات دینی و قرآنی در نقاط مختلف شهر و برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از خادمان قرآنی توسط ١٣١ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان از جمله این برنامه ‌ها است.

محمدی از برگزاری جلسات کارگاهی سبک زندگی با محوریت تبیین سبک زندگی براساس آموزه‌های دینی به شکل هفتگی، برگزاری نمایشگاه‌های هنری از آثار هنرمندان شهرستان بابل از جمله نمایشگاه ١١٠ تابلوی هنری به نام مبارک بسم‌ الله از استاد وحیدیان هنرمند بابلی در این ایام خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل از همکاری شهرداری بابل با اداره ارشاد برای برگزاری همایش کتابت وحی با محوریت کتابت سوره ملک در بابل خبر داد و گفت: این کتابت به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری شهرداری بابل توسط اساتید و خوشنویسان برتر شهرستان انجام می ‌شود.

محمدی افزود: برگزاری نقاشی خیابانی با محوریت ماه مبارک رمضان در یکی از میادین مهم بابل با همکاری شهرداری بابل همراه با افطاردهی و همچنین برگزاری تئاتر خیابانی از دیگر برنامه‌ های این اداره است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.