رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از برگزاری مسابقه احکام همزمان با دهه آخر ماه رمضان در مسجد صاحب الزمان (عج) سادات شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید داریوش قانع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر ١٠خرداد با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جزوه خوانی قرآن(هر روز یک جزء) در مسجد پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود، گفت: از آغاز ماه مبارک برنامه های فرهنگی هنری دستگاه فرهنگ و هنر رامسر با عنوان جشن رمضان پیگیری می شود.

وی از برپایی نمایشگاه خوشنویسی با موضوع آیات قرآنی ٢٠ تا ٢٣خرداد در کتابخانه عمومی خبر داد و افزود: برگزاری شب شعر با موضوع رمضان و مراسم افطاری به همت اعضای انجمن شعر شالیزار ٢٠خرداد مصادف با ١٥رمضان همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) در کتابخانه احمری نژاد مورد توجه است.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن (داستان سرایی قصص قرآنی) ٢١خرداد در امامزاده آقا بسمل و آقا پلاسر رامسر اشاره کرد و گفت: تلاش داریم طی مراسمی از فعالان حوزه قرآن و عترت و فعالان فرهنگی مساجد و کانونها همراه با سفره کریمانه افطار در ٣١خرداد به میزبانی یکی از مساجد این شهرستان تجلیل بعمل آید.

وی از برگزاری مسابقه احکام همزمان با دهه آخر ماه مبارک رمضان ٢٤خرداد تا ٤ تیر هر شب یک مسابقه در مسجد صاحب الزمان (عج) سادات شهر خبر داد.

مراسم افطاری هر شب جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد صاحب الزمان(عج) سادات شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.