استاندار تاکید کرد: رکود چندساله در بخش مسکن را باید با ایجاد مشوق‌های لازم، امسال از میان برداشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در نشست شورای مسکن استان گفت: باید با شناسایی نقاط ضعف و قوت و ایجاد مشوق‌های لازم، رکود چند ساله حاکم در بخش مسکن را امسال به مرور از میان برداریم.

وی افزود: ورود نکردن جدی به حوزه مسکن از سوی متولیان امر موجب شد این رکود و رخوت در سال گذشته تداوم یابد، ولی امیدواریم با سیاست‌های جدی و هدف گذاری‌های دقیق امسال این رکود را از میان برداریم.
 
استاندار با انتقاد از عملکرد ضعیف متولیان این حوزه، گفت:باید با شناسائی ظرفیت‌های بانکی و استانی و جمع آوری اطلاعات دقیق در بخش مسکن محرومان، کارکنان دولت و مسکن اولی‌ها وارد عمل شویم.
 
همتی با اشاره به وجود چهار هزار واحد مسکونی خالی در استان و ۸۰۰ واحد بدون متقاضی در مسکن مهر، گفت : باید با تشکیل اتاق فکر با حضور اساتید دانشگاهی، کارشناسان و مجریان همه ضعف‌ها و نقاط آسیب در این حوزه را شناسائی کرد و با ارائه طرح‌های عملیاتی و کارگشا هر چه سریعتراین بخش را فعال کنیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسکن محرومان گفت: پارسال برای احداث یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن محرومان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) توافق نامه امضا شد، اما بعد از هشت ماه هنوز وضعیت ۸۰۰ واحد این طرح بلاتکلیف است که باید هر چه سریعتر این موضوع تعیین و تکلیف شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار