اردوی تیم ملی بسکتبال از عصر فردا در تالار آزادی با لیستی متفاوت از بازیکنان آغاز خواهد شد.

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با لیستی متفاوتبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اردوی تیم ملی بسکتبال جهت آمادگی بازی های دوستانه با تیم قرمز چین از عصر قردا در تالار آزادی پیگیری خواهد شد.

لیستی از سوی مهران حاتمی،سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان اعلام شد که اسامی برخی از بازیکنان در آن  مشاهده نمی شد.محمد ترابی یکی از آنهایی است که اسمش در لیست اعلام شده نبود.اما وی عصر فردا در اردوی تیم ملی بسکتبال شرکت خواهد کرد.

همچنین صالح فروتن،بازیکن نیروی زمینی و آرمان زنگنه که به علت مصدومیت در لیگ امسال حضور نداشت در لیست اعلام شده نبودند.فروتن پس از اتمام لیگ از ناحیه پا مورد جراحی قرار گرفت و اکنون نمی تواند در این اردو شرکت کند.

 لیست تیم ملی بسکتبال ب هم از سوی عباس آقاکوچکی اعلام شد که در لیست ابتدایی نام میثم میرزایی مشاهده می شد اما لیست دوباره تغییر کرد و نام وی در میان بازیکنان نبود. این طور که مشخص است وی به لیست مهران حاتمی منتقل شده.

برخی از بازیکنان همانند اصغر کاردوست از ناحیه دست مورد جراجی قرار گرفته است و نمی تواند در اردوی تیم ملی شرکت کند اما نام وی در لیست بازیکنان مشاهده می شود.لیست اعلام شده کاملا با کسانی که قرار است در این اردو شرکت کنند متفاوت می باشد.حال باید دید عصر فردا چند نفر در این اردو حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار