معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: تاکنون هیچ مورد مشخصی از سوی هیئت نظارت آبادان در خصوص بازشماری ۳۰ صندوق رای درخواستی گزارش نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ریاض فرحانی با اشاره به تلاشهای فرماندار برای صیانت از آرای مردم این شهرستان افزود: برابر با درخواست هیئت نظارت شهرستان، تمامی صندوقهای مورد نظر هیئت نظارت برای بازشماری با نظارت تیم بازرسی هیئت نظارت استان در اختیار این هیئت قرار گرفت و تاکنون هیچ دلیلی که بتواند به آرای مردم خدشه ای وارد کند وجود نداشته و هیچ مورد مشخصی از جانب هیئت نظارت نیز گزارش نشده است.
 
وی گفت: مطابق ماده ۵۸ قانون انتخابات شوراها و تبصره الحاقی آن هرگونه ابطال انتخابات باید مستند به مواد قانونی باشد در غیر این صورت جرم محسوب می شود و مطابق با قانون با متخلفان برخورد و برای آن نیز مجازاتی در نظر گرفته شده است.
 
 فرحانی با بیان اینکه فرماندار و اعضای هیئت اجرایی همچون سایر شهروندان منتظر نظر هیئت نظارت هستند، تصریح کرد: در این راستا نیز فرماندار پیگیریهای جدی را در دستور کار خود قرار داده تا هر چه سریعتر نتیجه اعلام شود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: هر آنچه نیاز هیئت نظارت شهرستان بود اعم از صندوق، موارد پشتیبانی و خدماتی بدون هرگونه دخل و تصرفی در اختیار این قرار گرفت تا در فضایی مطمئن آنان بتوانند آراء را بررسی و نتایج را اعلام کنند.
 
به گفته فرحانی، راهبرد دولت و فرماندار پاسداری و صیانت از آرای مردم و همچنین احترام به منتخبان و دفاع از حقوق معترضان است.
 
وی افزود: در این راستا تعامل جدی با نمایندگان مجلس و هیئت نظارت استان نیز در دستور کار فرمانداری آبادان قرار داشت تا بتوانیم فضای آرام و سالمی را در آبادان حاکم کنیم.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.