مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در راستای رفع هرچه بیشتر محرومیت در سطح استان با کمک و تعامل کمیته امداد برنامه‌های تبلیغی و ترویجی در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت:باید گام‌های بیشتری برای ترویج سنت‌های حسنه اسلامی به‌ویژه در زمینه فرهنگ قرض‌الحسنه برداشته شود و تمامی دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر تعامل همه‌جانبه در راستای رفع محرومیت‌زدایی در سطح استان اردبیل گفت: ضرورت دارد که خدمات بهتر و موثرتری به اقشار محروم ارائه شود تا مسائل مختلف زندگی آنان را حل کند چراکه این افراد با مشکلات فراوان معیشتی مواجه هستند و باید در این زمینه اقدامات گسترش یابد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان آمادگی همکاری در راستای تبلیغ و اطلاع‌رسانی دقیق از اهداف صندوق امداد ولایتاز طریق مبلغان و طلاب دارد، بیان کرد: بسیار حائز اهمیت است که آحاد مختلف جامعه در جریان بدون سود بودن تسهیلات کارگشایی واهداف مهم این صندوق در رفع گرفتاری‌های نیازمندان قرار گیرند.

ستوده با بیان اینکه از جمله مواردی که خداوند متعال همواره در قرآن مجید به صورت مکرر بیان کرده قرض‌الحسنه است، افزود: این امر حاکی از اهمیت قرض‌الحسنه است که می‌تواند نیازی از خانواده‌های محروم را برطرف کرده و دلگرمی مضاعفی را به آنان اهدا کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: صندوق امداد ولایت سبب ارتقاء همبستگی اجتماعی خواهد شد که تلاش داریم با همکاری مضاعف‌تر با کمیته امداد، اقدامات شایسته‌ای را برایپیشبرد اهداف عالیه این نهاد و تشویق اقشار مختلف جامعه به کارهای خیرخواهانه، به انجام رسانیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.