مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در سال گذشته 18 هزار درخواست برای صدور کارت ثبت شده که تا کنون 12 هزار کارت منزلت به مرحله صدور و توزیع رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود مهدویان‌فر  با اشاره به آخرین وضعیت طرح منزلت شهروندی اظهار داشت: بر اساس آمار در سال گذشته 18 هزار درخواست برای صدور کارت ثبت شده که تا کنون 12 هزار کارت منزلت به مرحله صدور و توزیع رسیده  است و مابقی درحال توزیع یا صدور قرار دارد.

وی افزود: تمامی افرادی که مشمول این طرح می‌شوند یعنی 5 گروه سالمند، معلول، بازنشسته، جانباز و زنان سرپرست خانوار استقبال خوبی از طرح منزلت شهروندی به ترتیب از حوزه‌های حمل و نقل، فرهنگی، ورزشی، تفریحی و گردشگری داشتند.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در خصوص اطلاع‌رسانی این طرح ابراز امیدواری کرد: اطلاع‌رسانی همچنان از طریق نهادهای متولی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد و سازمان‌های مردم‌نهاد صورت می‌گیرد اما قول افتتاح و راه‌اندازی سایت شهروند الکترونیکی در 6 ماه نخست سال به ما داده شده است.

طرح منزلت شهروندی در راستای تکریم شهروندانی است که به علت شرایط جسمی و یا سنی نمی‌توانند از امکانات شهری استفاده کنند و بر اساس 3 محور موضوعی، توجه به کرامت انسانی و تکریم اقشار آسیب‌پذیر، رعایت عدالت در جامعه برای گروه‌های توان‌خواه و توجه به اقشار آسیب‌پذیر اجرا شده است و سعی دارد  زمینه‌ای فراهم شود تا  شهروندان قرار گرفته در این گروه‌ها از امکانات شهری بهره‌مند شوند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار