سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران و بازیکنان این تیم برای اخذ مطالبات خود، نشان قهرمانی جام حذفی را گرو گرفته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درحالی که حدود یک ماه از قهرمانی تیم فوتبال نفت تهران در رقابت های جام حذفی می گذرد اما همچنان جام قهرمانی این تیم که در منزل یکی از همراهان نفتی ها است به باشگاه تحویل داده نشده و با توجه به اینکه این فرد جزء افراد نزدیک به علی دایی است و با جدایی وی از این تیم، به هیچ وجه فصل آینده جایی در تیم نفت ندارد، به نظر می رسد نشان قهرمانی این تیم در جام حذفی 1395-96، فعلا در ویترین افتخارات باشگاه نفت قرار نمی گیرد.  

طبق اعلام ناصر فریادشیران مدیر آکادمی باشگاه نفت که تنها مسئول همراه این تیم در سفر به خرمشهر برای برگزاری دیدار جام حذفی بود، نشان قهرمانی این جام هم اکنون در منزل یکی از افراد فعال در بخش رسانه ای تیم نفت تهران قرار دارد.

گویا بازیکنان و کادرفنی تیم نفت پس از برگزاری دیدار فینال جام حذفی مقابل تراکتورسازی، با توجه به وضعیت بحرانی دریافتی های خود از این باشگاه تصمیم می گیرند به عنوان "گرو کشی" جام حذفی را در اختیار یکی از نزدیکان علی دایی قرار بدهند و تا زمانی که تکلیف پرداخت مطالباتشان مشخص نشده از واگذاری جام به باشگاه نفت خودداری کنند. 

به هر حال در فوتبالی که باشگاه های آن بدهی های زیادی دارند، بردن نشان قهرمانی به منزل یکی از اطرافیان سرمربی سابق هم جزء راه های دریافت مطالبات محسوب می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار