خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان نمایش «بی در زمان» در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه می‌برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی حوزه هنری اصفهان، خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان نمایش «بی در زمان» را به نویسندگی حسین مهکام و کارگردانی احسان جانمی در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه می‌برد.

این نمایش که یکی از آثار منتخب برای بازبینی در جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه است به بیان وقایعی در سال‌های پیش از انقلاب می پردازد و درامی عاشقانه و انقلابی را روایت می‌کند که زمان گذشته و حال و آینده را به هم پیوند می‌دهد.

در این نمایش رسول هنرمند، فرزاد قاسمی ، محسن احمدی نیک، ستاره تبریززاد، آرزو نادری، محمد جزایری ، کیانا اکبریان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نمایش «بی در زمان» در ساعت 20:45 هرشب از 15 الی 31 خردادماه در تماشاخانه اصفهان واقع در مجموعه استاد فرشچیان (پل آذر، ابتدای خیابان توحید) به روی صحنه می‌رود.

گفتنی است، یکی دیگر از آثار اصفهان برای بازبینی در جشنواره سوره ماه و از تولیدات خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان نمایش «پیرمرد، بقچه، دوچرخه » به کارگردانی پیمان کریمی است که این دو نمایش ضمن بازبینی برای جشنواره تئاتر سوره ماه، اجرای عمومی هم دارند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.