کرمان؛

ظرفیت های آموزش و پرورش جوابگوی اوقات فراغت نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به حضور 560 هزار دانش آموز در استان کرمان، گفت : ظرفیت های آموزش و پرورش از نظر اجرایی و امکانات جوابگوی نیازهای این جمعیت دانش آموزی در راستای پرکردن اوقات فراغت نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد محسن بیگی افزود: سال گذشته 120 هزار دانش آموز از فضاها، امکانات و کلاس های آموزش و پرورش در راستای بهینه سازی اوقات فراغت استفاده کرده اند.
وی با اشاره به تعطیلی مدارس و اوقات فراغت دانش اموزان بیان کرد: دانش آموزان در طول هشت ماه حضور خود در مدارس، بخش زیادی از وقت خود را به آموزش و یادگیری اختصاص می دهند و برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغت دانش اموزان موجب پیشگیری از آسیب های مختلف می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: 130 هزار دانش آموز در جنوب استان کرمان مشغول به فعالیت هستند که یک چهارم کل دانش آموزان استان کرمان را شامل می شود.
محسن بیگی بیان کرد: در سال گذشته 415 هزار دانش آموز در کلاس های قرآنی و احکام شرکت کرده و 10 هزار دانش آموز نیز به مشهد مقدس اعزام شده اند.
وی با اشاره به حضور هشت هزار دانش آموز در اردوهای راهیان نور، گفت: برنامه های فرهنگی در اموزش وپرورش نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش چشمگیری داشته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه فرهنگیان جزء شریف ترین افراد هستند، گفت: 50 دارالقرآن در استان کرمان فعالیت دارند و در هر جایی که متقاضی وجود داشته باشد، امکان ارائه مجوز وجود دارد.
محسن بیگی گفت: در آموزش و پرورش اعتباری برای اوقات فراغت نداریم و به همین دلیل بخشی از هزینه ها از سوی دانش آموزان پرداخت می شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار