با پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش، ۷۷ واحد تولیدی صنعتی راکد و نیمه فعال چهارمحال و بختیاری وارد چرخه تولید می‌شود.

۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بازگشت ۷۷ واحد صنعتی به چرخه تولیدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش، ۷۷ واحد تولیدی صنعتی راکد و نیمه فعال در این استان، تا پایان سال جاری وارد چرخه تولید می‌شود.

وی افزود: امسال علاوه بر صدور مجوز برای۷۰۰ واحد صنفی جدید، مجوز پنج فروشگاه بزرگ و سه فروشگاه اینترنتی در چهارمحال و بختیاری صادر خواهد شد.

امامی اضافه کرد: به منظور فعال سازی کارگاه‌های مشاغل خانگی، ۱۴۰ مورد مشاغل خانگی با نیاز تسهیلاتی هفت میلیارد ریال در استان ایجاد می‌گردد.

وی ادامه داد: امسال طرح بازسازی و نوسازی ۵۳ دستگاه انواع ماشین آلات صنایع فلزی و غیر فلزی با یک هزار میلیارد ریال اعتبار هم در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

امامی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای راه اندازی پنج معدن جدید در چهارمحال و بختیاری گفت: این تعداد معدن، زمینه اشتغال مستقیم ۵۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: راه اندازی ۵۰ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و اشتغالزایی یک هزار و ۵۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار