مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد استان لرستان:

پرداخت ۱۷۳ میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان لرستانی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد استان لرستان از پرداخت ۱۷۳ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان لرستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اکبری گفت: در سال گذشته بیش از ۱۷۳ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان لرستانی پرداخت‌شده است.

وی افزود: در سال ۹۵ پنج هزار و ۲۴۴ فقره وام از طریق این صندوق به نیازمندان استان پرداخت‌شده است که چهار هزار و ۶۱۹ فقره از این تسهیلات در زمینه کارگشایی و ۶۲۵ فقره در زمینه اشتغال و خودکفایی پرداخت‌شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد استان لرستان، گفت: پرداخت وام‌های کارگشایی و خودکفایی بر اساس نیازهای مددجویان و شرایط زندگی آن‌ها است و پرداخت تسهیلات اشتغال و کارگشایی تأثیر مثبتی در زندگی مددجویان داشته و منجر به کاهش وابستگی آن‌ها به کمیته امداد شده است‎.

وی افزود: این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با شرایط آسان به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه راه‌اندازی شده است و تمامی اقشار به ویژه خیران می‌توانند در صندوق امداد سپرده‌گذاری کنند.

اکبری گفت: سپرده‌گذاری عادی از ۱۰ هزار تومان با نیت کمک به محرومان و بدون تعیین تعرفه سپرده از سوی سپرده‌گذار انجام می‌شود و در سپرده‌گذاری ویژه از یک‌ میلیون تومان تعرفه از سوی سپرده‌گذار تعیین می‌شود.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.