مدارس یزد، روپوش دانش آموزان را فقط از تولیدی های معرفی شده تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید جلال موسوی ندوشن  رییس انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه روپوش مدارس استان از تولیدات همین خطه تامین می شود گفت: تمام مراکز تولیدی مجاز، به مدارس معرفی شده اند.

سید جلال موسوی ندوشن افزود: افزون بر 180 واحد تولیدی ،خیاط و فروشنده پوشاک ،دارای پروانه از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به اداره کل آموزش و پرورش معرفی شد که به تمام مدارس ابلاغ شده است.

وی مجموع تعداد روپوش مورد نیاز مدارس استان را افزون بر 50 هزار دست بیان و اظهار کرد: ظرفیت تولید استان در این بخش، بیش از سه تا چهار برابر این رقم است و از این رو دیگر لزومی ندارد که با تولیدی های خارج استان قرار داد بسته شود.

وی اظهار کرد: اگر مدیر مدرسه ای بر خلاف لیست اعلام شده اقدام کند با وی برخورد می شود. 

این مسوول گفت: مدارس برای تهیه لباس فرم فرزندان خود به مکان هایی که از طرف اداره کل آموزش و پرورش تایید و اعلام شده مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: البته خانواده هایی که خود توان تهیه روپوش فرزندان خود را دارند می توانند اقدام کنند و هیچ اجباری برای مراجعه به تولیدی های معرفی شده از سوی این اداره کل نیست به شرطی که با هماهنگی مدرسه و معرفی نوع و رنگ پارچه از سوی مدارس باشد.

وی اضافه کرد: تاکنون نشست های متعددی در خصوص ساماندهی وضعیت لباس فرم مدارس در اداره کل اموزش و پرورش تشکیل شده است.

استان یزد 207 هزار دانش آموز و 16 هزار فرهنگی دارد .

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار