سرمربی مستعفی تیم سایپا گفت: هر جابه جایی باید در فضای دوستانه و منطقی صورت بگیرد تا روح ورزش از بین نرود و خوشحالم باشگاه سایپا دایی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسین فرکی در حاشیه مراسم معارفه علی دایی اظهار داشت: این اتفاق باید فرهنگ شود. هر جابه جایی باید در فضای دوستانه و منطقی صورت بگیرد تا روح ورزش از بین نرود. من هر جایی بودم،به بهانه‌های مختلف چنین اتفاقی افتاده و خوشحالم باشگاه سایپا انتخاب خوبی کرده است. برای باشگاه سایپا،رضا درویش و کادر فنی جدید سایپا که در راس آن علی دایی قرار دارد ،آرزوی موفقیت می‌کنم. من دایی را دوست دارم زیرا رابطه من و او استاد و شاگردی است،که البته همیشه او رسم ادب را بجا آورده است.
 
سرمربی پیشین سایپا در مورد آینده اش اظهار داشت: از سه تیم پیشنهاد دریافت کردم که مستقیم با این تیم‌ها در ارتباط بودم، ولی به دلایلی فعلا نمی‌توانم نامی از آنها ببرم. با این حال، از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته ام پس از 40 سال بازی و مربیگری کردن به خودم استراحت بدهم و با یک انرژی مثبت دوباره سرمربیگری را از سر بگیرم.این تصمیمم شخصی است و همین جا باید از تیم هایی که بهم پیشنهاد دادند،عذرخواهی کنم.
 
فرکی درپایان در مورد دیدار حساس تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تصریح کرد: معتقدم بازی‌های مقدماتی دیگر برای ایران تمام شده و باید عنوان کنم تیم ملی در روز 22 خرداد با حضور پرشور هوادارانش می تواند ازبکستان را شکست دهد. پیش‌بینی صعود به واقعیت نزدیک شده و مطمئن باشید برنده بازی با ازبکستان ما هستیم و به راحتی می توانیم برای دومین بار متوالی راهی جام جهانی شویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار