علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر بازیکنان مد نظر را جذب کنیم برای قهرمانی می جنگیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی دایی در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حسین فرکی مربی بنده بوده و خوشحالم که در حال حاضر کنار وی هستم و روزهای خوبی را کنار فرکی داشتم و دوست داشتم که کمک ما کند.
 
دایی تصریح کرد: در لیگ هفدهم هم هر جا به مشکل برخورد کنیم حتما از کمک های حسین آقا استفاده می کنیم و همیشه گفتم که فرکی خیلی کارها برای شخص بنده انجام داده چه زمانی که بازی می کردم و چه زمانی که مربیگری می کنم و از همین جا برای حسین فرکی آرزوی موفقیت می کنم.
 
سرمربی تیم سایپا در ادامه گفت: امروز اولین جلسه تمرین تیم است و سعی می کنیم یک تیم خوب و با قدرت را برای لیگ هفدهم آماده کنیم.تیمی که خیلی حرف ها برای گفتن در لیگ داشته باشد.
 
وی افزود: سعی می کنیم با تمرینات منظم و حمایتی که مسئولان باشگاه از ما می کنند یک کار خوب را انجام دهیم.
 
علی دایی خاطرنشان کرد: بازیکن مازاد را سپردیم به باشگاه و می توان گفت 40 -50 درصد از بازیکنان تغییر می کنند و دوست داریم جوانان آینده داری را به تیم بیاوریم.سعی کردم امسال بیشتر از بازیکنانی که با من کار کردند و خیلی خوب بودند و سن کمتری داشتند استفاده کنم و امیدوارم هماهنگی هرچه سریعتر اتفاق بیافتد.
 
وی در ادامه گفت: من هر جا کار کردم، سعیم بر این بود که حداقل کسب سهمیه کنیم و اینجا هم به غیر از این نیست و اگر شرایط جذب بازیکن به درستی انجام شود، برای قهرمانی وارد میدان می شویم.
 
علی دایی تصریح کرد: کاپ قهرمانی جام حذفی چه ارزشی دارد که دست کادرفنی تیم نفت باشد. در تیم نفت باشگاهی ندیدم و فقط می توانیم بگوییم تیم نفت. مسئولان نفت تهران ابتدا باید قول هایی که داده بودند را عمل کنند.متاسفانه مسئولان نفت در حال حاضر دنبال چیزی غیر از فوتبال هستند.کاپ قهرمانی یک میلیون تومان هم نی ارزد اگر می خواهند بگویند من پرداخت می کنم.همه می دانند که باشگاه نفت قهرمان جام حدفی شده است.اگر شخصی کاپی به من داده است بیاید و تحویل بگیرد.
 
وی گفت: در این چند سال همیشه دنبال حقمون دویدیم و با توجه به شرایطی که در فوتبال ما هست، بازیکنان و مربیان هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم تا یک قانون درست حسابی را فدراسیون فوتبال تصویب نکند.بازیکنان و مربیان خارجی می توانند به فیفا شکایت کنند و پولشان را دریافت کنند.
 
دایی در پایان خاطر نشان کرد: تیم می غوتبال کشورمان شرایط این را دارد که ازبکستان را در کشور خودمان ببرد و من مطمئن هستم که ما جشن صعودمان را در همین بازی ازبکستان می گیریم و با حمایت کل ملت ایران با توجه به چیزی که در جامعه می بینم به جام جهانی می رویم. فوتبال ما مدیون کی روش است.سرمربی تیم ملی باعث شده که در جام جهانی هم هیچ حریفی ما را حریف آسان نداند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار