12 عدد مهر جعلی متعلق به مؤسسات دولتی در شهرستان اسفراین کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی اسفراین گفت : ۱۲ عدد مهر جعلی متعلق به مؤسسات بانکی و آموزشگاه رانندگی و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

وی افزود:در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی با هویت مشخص درزمینهٔ جعل اوراق بانکی و مهرهای تقلبی در اسفراین فعالیت دارد موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ مهری بابیان اینکه مأموران پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند، گفت : مأموران در بازرسی از منزل متهم ۱۲ عدد مهر جعلی متعلق به مؤسسات بانکی و موسسه آموزشگاه رانندگی به همراه تعدادی اوراق خام مربوط به موسسه‌های مذکور و یک عدد کیس کامپیوتر و دستگاه پرینتر را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه میزان آلات و ادوات جرم و مهرهای جعلی به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده افزود: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از شهروندان خواست تا در هنگام دریافت رسید بانکی به نکات امنیتی تعبیه‌شده در آن دقت کرده تا دردام سود جویان که اقدام به رسیدهای بانکی تقلبی می‌کنند گرفتار نشوند و در صورت مواجهه با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.