وزارت دفاع سوریه در واکنش به حمله ائتلاف بین‌المللی به منطقه «التنف» در حومه حمص، بیانیه‌ای را صادر کرد.

ارتش سوریه و هم‌پیمانانش در مقابله با تروریست‌ها مصمم هستند/ حمله به «التنف» بیانگر حمایت آمریکا از تروریسم استبه گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش این کشور و هم پیمانانش در ادامه نبرد علیه گروه‌های تروریستی و در راس آن‌ها داعش و جبهه‌النصره و هم‌چنین تعقیب آن‌ها در تمامی خاک سوریه مصمم هستند؛ لذا حمله‌ای که از سوی ائتلاف آمریکایی علیه یکی از مواضع ارتش سوریه در منطقه البادیه این کشور روی داده، بار دیگر بر موضع واشنگتن در حمایت از تروریسم تاکید می‌کند.
 
به‌نقل از سانا؛ ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در ساعت 17:40 روز گذشته با حمله به یکی از مواضع نظامی در جاده «التنف» از توابع منطقه الشحیمه در حومه شرقی حمص، موجب به‌شهادت رسیدن چندین نفر و وارد آمدن خساراتی مادی به این منطقه شد.
 
این منبع نظامی سوری تصریح کرد: تکرار چنین دشمنی‌هایی، بر  مواضع نیروهای ائتلاف درجهت حمایت از تروریسم تاکید دارد، به‌ویژه هنگامی‌که ارتش سوریه و هم‌پیمانانش هر روز، دستاوردهایی را در مقابله با عناصر تروریستی داعش به‌ارمغان می‌آورند.
 
فرماندهی عمومی ارتش و نیروهای مسلح سوریه درخصوص خطرات هرگونه ایجاد تنش و پشتیبانی آن از سوی ائتلاف بین‌المللی، نظیر آن‌چه که روی داده است، هشدار داد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار