صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی مستقر می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛مهدی جمشیدی مدیر برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: زمینه استقرار صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرک‌های صنعتی که تاکنون مجوز آن صادر نشده بود انجام شد و این آیتم برای واگذاری اضافه ‌شده است.

وی بابیان اینکه با شروع به کار منطقه ویژه اقتصادی از امسال زمینه ایجاد اشتعال فراهم‌ شده است افزود : این منطقه ویژه فاز جدیدی از ترکیب صنعت بازرگانی و صنعت واردات و صادرات است که فرصت جدیدی برای سرمایه‌گذاری است.

جمشیدی با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای ایجاد هزار و 600 نفر اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان انجام‌شده است ، اظهار کرد : اعمال مشوق‌ها برای نخستین بار در تعدادی از شهرک‌ها واگذاری زمین به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: به‌طورمعمول سه ماه ابتدای اول سال بیشتر برنامه‌ها برای برنامه‌ریزی و پیش‌بینی عملیات است که طی این مدت یک برش مطالعاتی استانی برای رونق هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در استان تهیه‌کرده‌ایم.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: این برش استانی بر اساس چهار حالت به‌منظور کمک به بهره‌برداری از واحدهای نیمه‌تمام، تکمیل ظرفیت واحدهای کم برخوردار و راه‌اندازی واحدهای راکد و ایجاد خوشه جدید فرش و آب‌نبات و غیره است.

جمشیدی گفت : در حال حاضر افزون بر 20 واحد راکد وجود دارد که برنامه‌ریزی‌ها برای فعال کردن این واحدها صورت گرفته است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.