ثبت‌ نام از علاقمندان به برنامه ‌های طرح اوقات فراغت آغاز شده و تاکنون بیش از 80 درصد دختران کوهبنانی از این طرح استقبال کرده‌اند.

ثبت نام بیش از 80 درصد دختران کوهبنانی در طرح اوقات و فراغت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مهدلو، فرماندار شهرستان کوهبنان ، برنامه ‌های فرهنگی و هنری با تاکید بر تقویت آگاهی‌های دینی مبتنی بر قرآن و عترت، کتابخوانی، مطالعه و پژوهش، ورزشی، اردوهای جهادی، زیارتی، سیاحتی، علمی و گردشکری، مهارت‌آموزی در ابعاد فنی و حرفه ای و مهارت‌ های زندگی، شناسایی و معرفی و تقدیر از اختراعات و ابتکارات جوانان از جمله برنامه‌ های اوقات فراغت جوانان در شهرستان کوهبنان دانست.

وی تاکید بر تقویت و تحکیم اتحاد ملی و انسجام اسلامی، تفویت هویت دینی و انقلابی جوانان، تقویت نقش خانواده در برنامه ‌های اوقات فراغت جوانان، تقویت روحیه جهادی مبتنی بر فرهنگ بسبجی و پرورش استعدادها، مهارت‌ ها و تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش از سیاست‌ های و راهبردهای اوقات فراغت جوانان است.

مهدلو تصریح کرد: برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان پسر رشته ‌های والیبال، فوتسال، هند بال و فوتبال، طناب‌کشی، بدنسازی، تنیس روی میز، شطرنج، ورزش زورخانه‌ای و باستانی، کشتی، بازی‌های بومی و محله‌ای در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌ های والیبال، فوتسال، هندبال، ایروبیک، اسکیت و زومبا برای دختران در نظر گرفته شده و کلاس‌ های رزمی جودو، کونگفو، بوکس، جودو، کاراته و وشو هم برای پسران و هم برای دختران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار