سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: فقط از حسن روشن خواهش كردم با توجه به شرايط موجود حرف نزند.روشن يكى از پيشكسوتان استقلال است كه هميشه سربلندى استقلال را خواسته است.

نصراله عبدالهى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات حسن زمانی علیه علیرضا منصوریان اظهار داشت: در ابتدا جا دارد بگويم كه همه ما استقلالى ها از شكست ناراحت هستيم اما در اين برهه از زمانی عضو هيئت مديره خواهش می کنم صحبتى درباره مسائل پيش آمده نداشته باشد تا بتوانیم با آرامش کارهاى نقل و انتقالات باشگاه را پيش ببريم. 

وى ادامه داد :در هر صورت كادر فنى زحمات بسيار زيادى را كشيده و به نظر من درست نیست یک نفر از اعضای هیئت مدیره استقلال این حرف‌ها را بزند .به طور حتم حرف‌هایی که زده مى شود تنها باعث تنش و ناراحتی هواداران می‌شود.

عبدالهى افزود: بنابراين از آقای زمانی ،عضو هيئت مديره باشگاه خواهش می کنم صحبتى نكند و همانند ديگر اعضا باعث نشود ناراحتى ها بيشتر شود .البته زمانى إنسان خوبى است و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زند.

سرپرست تیم استقلال بيان كرد :در حال حاضر بهتر است زمانی و ديگر اعضا به فكر فراهم کردن پول باشند چرا كه بازیکنان برای تمدید قرارداد پول می‌خواهند.

عبداللهی درباره حضور سرمربی خارجی گفت: از این مسائل خبر ندارم و هر فردى هم اين موضوع را أعلام كرده نظر شخصى اش بوده بنابراين باشگاه مدير عامل دارد و تصميمات لازم را اتخاذ مى كند 

وی در واکنش به اظهارات حسن روشن مبنی بر اینکه عبدالهى تغيير كرده افزود :من فقط از حسن روشن خواهش كردم با توجه به شرايط موجود حرف نزند در غير اين صورت حرف بدى نزدم .روشن يكى از پيشكسوتان استقلال است كه هميشه سربلندى استقلال را خواسته و در  اين شكى نيست و من هم تنها خواهشم از وى اين بود كه در حال حاضر به خاطر موقعيت پيش آمده حرفى نزند 

وى درباره لیست خروجی استقلال گفت: تاکنون میعاد یزدانی و علی سیار از استقلال جدا شده و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم برای فصل آینده در تیم ما حضور نخواهد داشت.

عبدالهى درباره اينكه گفته مى شود مهدی رحمتی، خسرو حیدری، هرایر مگویان و یعقوب کریمی هم در لیست خروج قرار دارند، گفت: رحمتی و خسرو با استقلال قراداد دارند، اما از بین سایر نفرات، کادر فنی در حال مطالعه است که تصمیم خود را بگیرد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال درباره ليست ورودى استقلال اظهار داشت :با توجه به ليستى كه منصوريان در اختيار باشگاه قرار داده به اين ترتيب مديران به دنبال انجام كارهاى نقل و انتقالات و تمديد قرارداد بازيكنان هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۵۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اگر پیشکسوتان استقلال حرف نزنند به هواداران استقلال خیانت کردند
آخرین اخبار