مدیر کل بهزیستی گفت: هم اکنون ۱۲۰ کودک بی سرپرست و بد سرپرست در استان نگهداری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علیرضا وارثی دیشب در مراسم ضیافت افطار که در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست حلیمه قزوین برگزار شد گفت: پارسال ۱۷ کودک بی سرپرست در ۵ مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان به خانوادهای متقاضی فرزندخواندگی تحویل داده شد و در حال حاضر ۱۲۰ کودک در این مراکز نگهداری می‌شوند.
 
وارثی در ادامه با بیان اینکه نظارت بهزیستی بر کودکانی که به فرزندخواندگی سپرده می‌شوند در همه مراحل زندگی آنان وجود دارد گفت: همه کودکانی که شرایط قانونی برای واگذاری به خانواده‌های متقاضی را دارند پس از برگزاری کمیته‌های فرزندخواندگی استان و تصمیم کمیته، به خانواده‌های دارای شرایط قانونی واگذار خواهند شد.
 
سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندارهم گفت: استانداری هم پا و هم گام با بهزیستی در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی استان قدم برمی دارد.
 
به گفته شاهرخی بهزیستی به عنوان پیش قراقل کاهش آسیب‌های اجتماعی، طی یک سال گذشته با تعامل با استانداری گام‌های جدی در کاهش این آسیب‌های در استان برداشته است.
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: طی سال جاری در بحث اعتبارات در حوزه بهزیستی استان نگاه ویژه داشته ایم و برآنیم با افزایش حمایت‌های این حوزه به کاهش و کنترل آسیب‌های نوظهور کمک کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار