رئیس جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در راستای شعار حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان طرح ملی «همای رحمت» در کردستان اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسن خدابنده‌لو گفت: تمام فعالیت‌های امور داوطلبان، داوطلب محور بوده و در این راستا صورت می‌گیرد.

وی افزود:درراستای اجرای خدمات داوطلبانه خود هر ساله در ماه مبارک رمضان به اجرای طرح‌های معنوی در سطح ۱۰ شهرستان استان کردستان اقدام می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به اینکه در راستای شعار حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان طرح ملی «همای رحمت» در کردستان اجرا می شود، عنوان کرد: حفظ کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند اولویت اجرای این طرح است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح بسته‌های غذایی و حمایتی با بهره‌مندی از همت والا و دستان توانای خیرین تهیه و با هدف کمک به افراد آسیب‌پذیر و دستگیری از نیازمندان، اجرا می‌شود.

خدابنده‌لو، نیازمندان، ایتام، افراد بی‌بضاعت و زنان سرپرست خانوار را مشمولان طرح همای رحمت برشمرد و اعلام کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به هر کسی که مدنظرشان است، نیز اهدا کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح «سفره‌های مهربانی» به عنوان یکی از برنامه‌های زیر مجموعه طرح همای رحمت در طول ماه مبارک رمضان، ادامه داد: در راستای اجرای این طرح سفره‌های افطاری برای نیازمندان برپا می شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.