مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: در قرارداد رضاوند و اسدی با تیم نفت حق فسخ وجود داشته و آن ها قانونی به سایپا آمدند.

رضا درویشی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه به نظر می رسد آرش رضاوند، رضا اسدی و رضا علیاری با وجود به پایان نرسیدن قرارداد خود با تیم نفت تهران با سایپا قرارداد بسته اند، بیان کرد: در قرارداد این سه بازیکن با تیم نفت مفادی وجود داشته که به دلیل عملی نشدن این بندها، سه بازیکن جدید ما تصمیم گرفتند قرارداد خود را با نفت فسخ کنند. باشگاه سایپا برای جذب رضاوند، اسدی و علیاری کار غیرقانونی انجام نداده است. تیم حقوقی باشگاه سایپا پیش از عقد قرارداد با بازیکنان، این مسائل را بررسی می کند
 
وی درمورد مذاکره اطرافیان علی دایی با دانیال ماهینی گفت: از آنجاییکه ماهینی در فهرست نفرات مدنظر دایی قرار ندارد، بسیار بعید است که اطرافیان سرمربی سایپا با وی مذاکره کرده باشند. از طرفی باشگاه هم تاکنون با ماهینی مذاکره نکرده است.
 
درویش درمورد اینکه با توجه حضور علی اصغر مدیرروستا در مراسم معارفه علی دایی شایعاتی درمورد جانشینی وی به جای اصغر حاجیلو در سمت سرپرستی تیم سایپا به گوش می رسد، تصریح کرد: مدیرروستا از دوستان نزدیک من محسوب می شود و به همین دلیل از وی دعوت کردم تا در مراسم تودیع حسین فرکی و معارفه علی دایی شرکت کند. هیچ صحبتی درمورد سرپرستی وی در سایپا مطرح نیست. اصغر حاجیلو به دلیل مشکل جسمانی در این مراسم حضور نیافت و وضعیت ادامه همکاری وی با تیم ما فردا(پنج شنبه) مشخص می شود. در صورتی که حاجیلو نتواند به این همکاری ادامه دهد، از بین 2 تا 3 گزینه ای که برای سرپرستی داریم، نفر جایگزین را انتخاب می کنیم.
 
وی درمورد تمدید قرارداد بازیکنان سایپا اظهار داشت: در ادامه تمدید قرارداد بازیکنان خود روز گذشته قرارداد ایوب کلانتری و حامد شیری را به امضا رساندیم و به زودی قرارداد چند بازیکن دیگر را هم تمدید می کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره برگزاری مراسم معارفه علی دایی با حضور حسین فرکی، گفت: در ورزش جدا از هرگونه بحث موفقیت و نتیجه گیری، باید دوستی ها اساس کار قرار بگیرد. فرکی از مربیان بااخلاق فوتبال ایران است که با وجود تلاش فراوان نتوانست نتایج خوبی در سایپا بگیرد اما این امر نباید ما را از منش پهلوانی دور کند. علی دایی هم برای فرکی به عنوان یک رفیق و بزرگ تر احترام وی‍‍ژه ای قائل است.
 
انتهای پیام/

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار