دادستان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح ویژه جمع آوری و مقابله با سلاح‌های غیر مجاز چندین قبضه اسلحه شکاری و جنگی در سطح کرمان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار کرد: در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان و مقابله با جرائم خشن و ناامنی طرح ویژه اطلاعاتی و عملیاتی جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز در سطح استان کرمان توسط فرماندهی انتظامی استان کرمان آغاز و طی عملیات‌های صورت گرفته در ۲۴ ساعت گذشته توسط مامورین انتظامی کرمان ۱۹ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از متهمین کشف و توقیف شد.

وی افزود: در این زمینه 8 نفر دستگیر و حاملین و نگهدارندگان سلاح‌های مذکور جهت رسیدگی اتهامات مطوحه به مراجع قضایی معرفی شدند.

سالاری در پایان ضمن تشکر از فرماندهی و مامورین انتظامی استان کرمان و سایر عوامل اطلاعاتی و نظامی در امر برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به نقش پر رنگ و مخرب سلاح‌های غیر مجاز در ارتکاب جرائم خشن و تهدید امنیت جامعه از این طریق مقابه با این جرم مهم در دستور کار مجموعه قضایی استان و پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با این قبیل جرائم مقابله قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع:میزان
انتهای پیام /ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
انشاالله این طرح هم در خوزستان وبخصوص در شهرهای مثل شادگان که مملو از سلاح جنگی است اجرا شود چون افراد مسلح امنیت این شهر را از بین بردند.