یک متخلف شکار و صید به جرم تمرد از دستور محیط بان به 91 روز حبس تعزیری محکوم شد.

دستگیری متخلف شکار و صید در رشتخواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سعید توانا رئیس حفاظت محیط زیست رشتخوار گفت: متخلف یا دشده که با چهار تن از همراهان با اسلحه شکاری وارد منطقه شکار ممنوع بزمای شده بود پس از مشاهده محیط بان اقدام به تغییر مسیر به سمت کوه و مخفی کردن و اسلحه اش در مکانی پس از دقایقی با خاطری آسوده از منطقه خارج شد.
وی افزود: محیط بان منطقه با جستجوی فراوان موفق به ردزنی و کشف اسلحه مخفی شد اما در مسیر برگشت متخلف با دوستانش به وی حمله ور شده و اسلحه مشکوک را با توسل به زور از وی گرفته و متواری شدند.
توانا گفت: با هماهنگی قبلی به عمل آمده با گشت نیروی انتظامی، محل عبور متخلفین را سد کرده و با دستور دادستان همگی بازداشت شدند .
وی افزود: با توجه به تصویر برداری قبلی از اسلحه و شماره سلاح توسط محیط بان وجاماندن فشنگ های مربوطه در جیب وی هیچ گونه بهانه ای برای متخلف باقی نماند.
رئیس حفاظت محیط زیست رشتخوار گفت: در نهایت حبس تعزیری 91 روزه، ابطال یک ساله پروانه حمل سلاح و توقیف و تحویل آن به ستاد پشتیبانی نیرهای مسلح به جرم تمرد نسبت به ماموران حین انجام وظیفه حسن ختام واقعه یاد شده بود.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.