نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در عملیات تروریستی چند روز گذشته ردپای آمریکا وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز گفت: به نظر من پس از سفر ترامپ به عربستان که با دریافت رقم های بالا و هدایای گران قیمت همراه بود او نیز باید هدیه ای به آنها می داد و شک نکنید در عملیات تروریستی چند روز گذشته ردپای آمریکا وجود دارد.

امام جمعه شیراز افزود: نباید اجازه داد جای جلاد و شهید عوض شود و باید این وحدت کلمه ای که امروز ایجاد شده حفظ شود.
 
آیت الله ایمانی ادامه داد: اتفاقی روی داد که رهبری بارها این نکته را تذکر داده بودند که مسائل امنیتی نباید مورد مناقشه قرار گیرد و نباید از خط قرمزها عبور کرد.
 
وی بیان کرد: جریان خرداد امسال با سال ۶۰ هیچ تفاوتی نداشت و اینان نیز ادامه دهنده راه منافقین بودند و اگر برخورد قاطع امام(ره) نبود این جریانات ادامه داشت.
 
نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: برخورد امام(ره) با منافقین دقیقا برخوردی بود که امام علی(ع) با خوارج داشت.
 
آیت الله ایمانی ادامه داد: در این میان سپاه پاسداران بائوجود  تمامی تهمت ها و بی حرمتی ها اولین جمعی بود که از فرمانده تا سایر سطوح در صحنه حاضر شد.
 
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در تمامی صحنه ها برای شهادت آماده است و باید قدر آنها را بدانیم که برای دفاع از نمایندگان به سرعت وارد عمل شدند.
 
امام جمعه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز اکرام و اطعام گفت: سالروز ولادت امام حسن(ع) روز اکرام و اطعام است که باید به این مهم توجه شود به خصوص به ایتام توجه ویژه لازم است.
 
آیت الله ایمانی افزود: کسانیکه از روی شکم سیری هر روز کمپین برای رنگ لباس و مد لباس تشکیل می دهند باید برای کمک به ایتام و مستمندان کمپین تشکیل دهند.
 
وی ادامه داد: نباید هر روز به دنبال حاشیه بود اما گروهی به دنبال این هستند که مباحث حاشیه ای را مطرح کنند تا ما از مباحث اصلی جامعه دور شویم.
 
نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سند ۲۰۳۰ مشخص است اما هر روز شاهد اظهار نظرهای وزیر و مدیرکل هستیم، جای پرسش است که آیا در زمان امام علی(ع) بودید در مقابل فرمایش ایشان هم چنین سخن می گفتید.
 
آیت الله ایمانی بیان کرد: از این سند مخفیانه پرده برداری کردید و امروز هم بخش از آن را اجرایی کردید و به بچه ۵ ساله موضوعات جنسی آموزش می دهید که جای تاسف دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار