جهانگیری در حاشیه مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران:

عمل تروریست‌ها موجب وحدت ملت ایران خواهد شد/ مبارزه با تروریسم جدی‌تر ادامه می‌یابد

معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: عمل تروریست‌ها موجب انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت ایران خواهد شد و مبارزه با تروریسم جدی‌تر ادامه خواهد یافت.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسحاق جهانگیری در حاشیه مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران در گفت‌وگوی تلویزیونی، گفت: از زمانی که گروه‌های تکفیری در منطقه ما دست به آشوب زدند و کشورهای مختلف و مردم مسلمان را مورد تهاجم قرار دادند، کشوری که با تمام توان جلوی تروریست‌ها ایستاد ایران بوده است.

جهانگیری افزود: گروه‌های تروریستی بسیار تلاش کردند که در این ایام به امنیت ایران آسیب بزنند، اما به فضل الهی با همت نیروهای امنیتی و نظامی موفق نشدند. 

معاون اول رییس جمهوری، تصریح کرد: آن‌ها عملیات کوری انجام دادند که به خیال خودشان به کشور آسیب بزنند، اما مطمئنا این عمل در مقطع فعلی موجب انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت ایران خواهد شد و حتما راه مبارزه با تروریسم به صورت جدی‌تر در ایران استمرار پیدا خواهد کرد.

گفتنی است؛ در دو حمله تروریستی جداگانه که صبح چهارشنبه گذشته رخ داد، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، ۱۷ نفر شهید و ۵۶ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار